Belépési ponthoz
Fejrész ki
 
Hírek
Híreink Kapcsolatok Impresszum
Adózás, helyi adók Államigazgatás Állatbarát Állattartás Balaton Befektetés Bemutatjuk Bér, jövedelem Beruházás Biztosítás Borturisztika, borturizmus Cégek, vállalkozások hírei Cégvilág Civil hírek Család Egészségügy / szociális intézmények Egyesület Egyházak Elektronikus ügyintézés Elemzések, tanulmányok Életmód Energiagazdálkodás Építési ügyek Érdekességek Események EU információk EU pályázatok Felhívás Fiatalok Foglalkoztatás Fogyasztóvédelem Gasztronómia Gazdasági hírek Gazdaságpolitika Gyermek és ifjúsági ügyek Gyermeknevelés Helyi önkormányzat Helyi rendeletek Helyi szolgáltatások Helytörténet Hőszolgáltatás Humán Idegenforgalmi információ Információ Informatika Informatika és távközlés Innen-onnan Innováció Interjú Internet / multimédia Irodalom Jegyzet Jótékonyság Kamarák Karácsonyi ünnepségek Karrier Katasztrófavédelem Képviselők Képviselők hírei Képviselőtestület képviselő-testület Kézilabda Kiállítások, konferenciák Kistérségek Kitüntetés Koncert Konferencia Kórház, klinika vagy egészségügyi centrum Kosárlabda Könyvismertető Környezetvédelem Közbiztonság Közérdekű információk Közlekedés Közlekedési információk Közműépítés Közműépítés és szolgáltatás Köztársasági elnök Közvélemény Kulturális programok Labdarúgás Lelkisegély MSZP Munkaerő Munkavédelem Műszaki Tudományok Nemzeti Fejlesztési Terv Nemzetiségi ügyek Népművészet Nyugdíjasoknak Oktatás Pályázatok Parlament Párthírek Pedagógia Polgári védelem Politika, közélet Portré Rally Regionális programok Rendezvény Rendőrségi hírek Sport / fittness / szabadidő Sportrendezvény Statisztika Szabadidő Szociális ügyek Szociálpolitika Társadalom Távközlés Technika Terrorizmus T-Kisebbségek Történelem Törvény, rendelet, szabályozás Tudományos hírek Tudósítás Turizmus TV, rádió Utazás Ünnepségek Vállalkozásfejlesztés Vallás Vélemények Vízszolgáltatás
Ha lejár a hűségidő...

 

Sok szolgáltató hűségidő vállalásához köti az általa kedvezményesnek hirdetett akciókat. De ki tartja nyilván a terminus lejártát? Ki figyelmezteti az igénybe vevőt, hogy a továbbiakban szabadon, azaz számára kedvezőbben dönthet?  Csaknem valamennyi háztartásban felmerülnek hasonló kérdések. Néhányukra választ adhatok.

Kétéves internet előfizetésünk a napokban jár le. Ingyenes számukon felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy tudnának-e kedvezőbb tarifát ajánlani, mivel szolgáltatót nem kívánunk váltani. A nevét is vállaló alkalmazott készséggel elmagyarázta a lehetőségeket, sőt segített is kiválasztani közülük a számunkra megfelelőt. Azt kérte azonban, hogy a tényleges lejáratot követően újra hívjam föl, mert csak akkor tudja átvezetni a változást. (Ez  a cég szabálya (?)!  Így teszek - ígértem. (Még van két napom!)

Más: Olvasom, látoma hirdetést, miszerint a Favorit fantázianevű telefoncsomag olyan új elemmel  bővül, amely mobil és egyéb irányba is igénybe vehető. Felhívom, kérdezem. Igen - a válasz, de jóval drágább. Nekünk nem éri meg - dörmögök magamban. Ebben egyetértés van köztünk, új, olcsóbb lehetőségek után kutatunk, miközben a vonal túlsó végén ülő felfedezi, hogy a mi Favoritunk tulajdonképpen két hónapja le is járt. Erre nem emlékeztem, de nem is figyelmeztetett rá senki. Pedig azt hiszem, hogy a mai, versenyelvű világban erre is gondolnia kellene a szolgáltatónak. Az igazság kedvéért megjegyzem, hogy végül ezt az ügyet is sikerült elintézni.

Tanulságul viszont le kell vonni, hogy mindenkinek magának kell az időpontokra figyelnie - egyelőre! A szolgáltatást nyújtó cégeknek ugyanis nem érdekük... Én éppen ezért  nyitok e célra egy kis naplót!