Adózás, helyi adók
Állatbarát
Állatorvosok
Állattartás
Balaton
Belföld
Bemutatjuk
Beruházás
Borturisztika, borturizmus
Cégek, vállalkozások hírei
Cégvilág
Civil hírek
Család
Egészségügy / szociális intézmények
Egyesület
Egyházak
Elektronikus ügyintézés
Életmód
Érdekességek
Események
EU információk
Felhívás
Felmérések
Fiatalok
Foglalkozás egészségügy
Foglalkoztatás
Gasztronómia
Gyermek és ifjúsági ügyek
Gyermeknevelés
Hazai sport
Helyi önkormányzat
Honvédség
Humán
Információ
Informatika
Informatika és távközlés
Ingatlan
Innen-onnan
Interjú
Internet / multimédia
Intézményfenntartás
Irodalom
Jegyzet
Jótékonyság
Karácsonyi ünnepségek
Katasztrófavédelem
KDNP
Képviselők hírei
Kézilabda
Kiállítások, konferenciák
Kistelepülések
Kistérségek
Kitüntetés
Koncert
Konferencia
Kórház, klinika vagy egészségügyi centrum
Kosárlabda
Könyvismertető
Környezetvédelem
Közbiztonság
Közérdekű információk
Közgyűlés
Közlekedés
Közlekedési információk
Közvélemény
Kulturális programok
Labdarúgás
Magyar foci
Moziműsor
MSZP
Műsorok
Nyugdíjasoknak
Oktatás
Olimpia
Önkormányzati választás
Pályázatok
Pedagógia
Piackutatás
Politika, közélet
Portré
Rally
Regionális programok
Rendezvény
Rendőrségi hírek
Sajtó
Sakk
Sport / fittness / szabadidő
Sportrendezvény
Statisztika
Szabadidő
Szerencsejáték
Szociálpolitika
Társadalom
T-Kisebbségek
Történelem
Tudomány
Tudományos hírek
Tudósítás
TV, rádió
Utazás
Ünnepségek
Vállalkozásfejlesztés
Vallás
Vélemények
|
MAGYARORSZÁGON IS ELINDUL A HOPENHAGEN KAMPÁNY A KLÍMAVÉDELEMÉRT
November végén Magyarországon is elindul a Hopenhagen kampány, amely
- a lakosság és a vállalatok
bevonásával – a koppenhágai klímacsúcs döntéshozóit kívánja rávenni az új
klímaegyezmény elfogadására. A Hopenhagen kampány kommunikációs stratégiáját és
kreatív anyagait az Ogilvy Csoport készítette, amelynek budapesti irodája a
dániai esemény apropóján, a Hill&Knowlton ügynökséggel stratégiai
szövetségre lépve, elindítja az OgilvyEarth divíziót. Stratégiai
szövetségre lépett az Ogilvy és a Hill&Knowlton A „Hope” és „Copenhagen” szavak összevonásából
alkotott Hopenhagen mozgalmat az ENSZ, az International Advertising Association
és a világ vezető kommunikációs ügynökségei indították azzal a céllal, hogy
minél többen - magánemberek civil szervezetek és cégek - felhívják a
döntéshozók figyelmét annak fontosságára, hogy olyan megállapodásra jussanak a decemberi,
Koppenhágában rendezett klíma-csúcson, amely alkalmas az éghajlatváltozás megfékezésére.
Az ENSZ univerzális éghajlat-változási keretegyezménye
1992-ben született meg, erre épült a kiotói jegyzőkönyv, amely 2012-ig
fogalmazta meg a legfontosabb lépéseket a klímavédelem érdekében. Ma már
tudjuk, hogy a kiotói vállalások nem elegendőek a természeti katasztrófa
elkerülésére, és szükség van egy olyan ENSZ megállapodásra, mely legalább
2020-ig kijelöli a célokat és feladatokat, és amely kezelni tudja az
éghajlatváltozást kiváltó emberi okokat és a klímaváltozás hatásait. A 2009. december
7. és 18. között megrendezendő értekezleten 192 nemzet delegációja vesz részt,
és az itt elfogadott megegyezés 2012-ben, a kiotói jegyzőkönyv hatályának
lejártakor lép életbe. A Hopenhagen kampányban – amely mögé felsorakoztak
vezető multinacionális vállalatok és a nemzetközi média is – minden ember
aktívan hallathatja hangját a klímaváltozással kapcsolatosan, s a hozzászólások
a mozgalom weboldalán a hopenhagen.org-on
keresztül eljutnak a világ vezetőihez és a konferenciára delegált szakértőkhöz
is. A cél, hogy minél nagyobb legyen a pozitív nyomás, amely arra készteti az
ENSZ-konferencia résztvevőit, hogy megkössék a globális megállapodást. Lakatos Zsófia, a Hill&Knowlton ügyvezetője
szerint: „Rég nem az a kérdés, hogy a
Föld túléli-e a klímaváltozást, mert a bolygó maga fennmarad, de az emberiség
nem biztosan. Ideje, hogy a világ vezetői felismerjék, hogy saját túlélésünk a
tét, és nincs több vesztegetnivaló időnk. A Hopenhagen kampány több millió
ember együttes kiáltása a döntéshozók felé, amelyet - hatalmas felelősségének okán
– a kommunikációs szakma juttat el hozzájuk. Büszke vagyok rá, hogy a
Hill&Knowlton, mint a koppenhágai klímacsúcs média szponzora, hozzájárulhat
a mozgalom sikeréhez. A Hopenhagen kampányhoz kapcsolódva jelentette be a
budapesti Ogilvy Csoport, hogy – a stratégiai partner Hill&Knowlton
ügynökséggel karöltve - Magyarországon is elindítja az OgilvyEarth divíziót,
amely a vállalati felelősségvállalást és a fenntartható fejlődés iránti
elkötelezettséget kapcsolja össze a sikeres márkaépítéssel. Az új divízió indulásával kapcsolatban Pető-Dickinson Andrea, az Ogilvy Csoport ügyvezetője elmondta: „Az OgilvyEarth olyan márkák kommunikációs tevékenységét támogatja, amelyek elkötelezettek a fenntarthatóság, a fenntartható működés iránt. Ügyfeleink olyan vállalatok, amelyek már rájöttek arra, hogy a fenntarthatóság nem egy elvont fogalom, hanem egy olyan üzletvezetési szemlélet és gyakorlat, amely az egyértelműen pozitív eredmények mellett versenyelőnyt biztosít és egyben a hosszú távú sikeres márkaépítés egyik legfontosabb alapfeltétele.” Hírforrás: Szalay Bea tanácsadó- Hill and Knowlton Hungary Ltd. Fotó: http://www.hopenhagen.org/mission |