Belépési ponthoz
Fejrész ki
 
Hírek
Híreink Bemutatkozás Kapcsolatok
Adózás, helyi adók Állatbarát Állatorvosok Állattartás Balaton Belföld Bemutatjuk Beruházás Borturisztika, borturizmus Cégek, vállalkozások hírei Cégvilág Civil hírek Család Egészségügy / szociális intézmények Egyesület Egyházak Elektronikus ügyintézés Életmód Érdekességek Események EU információk Felhívás Felmérések Fiatalok Foglalkozás egészségügy Foglalkoztatás Gasztronómia Gyermek és ifjúsági ügyek Gyermeknevelés Hazai sport Helyi önkormányzat Honvédség Humán Információ Informatika Informatika és távközlés Ingatlan Innen-onnan Interjú Internet / multimédia Intézményfenntartás Irodalom Jegyzet Jótékonyság Karácsonyi ünnepségek Katasztrófavédelem KDNP Képviselők hírei Kézilabda Kiállítások, konferenciák Kistelepülések Kistérségek Kitüntetés Koncert Konferencia Kórház, klinika vagy egészségügyi centrum Kosárlabda Könyvismertető Környezetvédelem Közbiztonság Közérdekű információk Közgyűlés Közlekedés Közlekedési információk Közvélemény Kulturális programok Labdarúgás Magyar foci Moziműsor MSZP Műsorok Nyugdíjasoknak Oktatás Olimpia Önkormányzati választás Pályázatok Pedagógia Piackutatás Politika, közélet Portré Rally Regionális programok Rendezvény Rendőrségi hírek Sajtó Sakk Sport / fittness / szabadidő Sportrendezvény Statisztika Szabadidő Szerencsejáték Szociálpolitika Társadalom T-Kisebbségek Történelem Tudomány Tudományos hírek Tudósítás TV, rádió Utazás Ünnepségek Vállalkozásfejlesztés Vallás Vélemények
MAGYARORSZÁGON IS ELINDUL A HOPENHAGEN KAMPÁNY A KLÍMAVÉDELEMÉRT

November végén Magyarországon is elindul a Hopenhagen kampány, amely -  a lakosság és a vállalatok bevonásával – a koppenhágai klímacsúcs döntéshozóit kívánja rávenni az új klímaegyezmény elfogadására. A Hopenhagen kampány kommunikációs stratégiáját és kreatív anyagait az Ogilvy Csoport készítette, amelynek budapesti irodája a dániai esemény apropóján, a Hill&Knowlton ügynökséggel stratégiai szövetségre lépve, elindítja az OgilvyEarth divíziót.


Stratégiai szövetségre lépett az Ogilvy és a Hill&Knowlton

 

A „Hope” és „Copenhagen” szavak összevonásából alkotott Hopenhagen mozgalmat az ENSZ, az International Advertising Association és a világ vezető kommunikációs ügynökségei indították azzal a céllal, hogy minél többen - magánemberek civil szervezetek és cégek - felhívják a döntéshozók figyelmét annak fontosságára, hogy olyan megállapodásra jussanak a decemberi, Koppenhágában rendezett klíma-csúcson, amely alkalmas az éghajlatváltozás megfékezésére.

 

Az ENSZ univerzális éghajlat-változási keretegyezménye 1992-ben született meg, erre épült a kiotói jegyzőkönyv, amely 2012-ig fogalmazta meg a legfontosabb lépéseket a klímavédelem érdekében. Ma már tudjuk, hogy a kiotói vállalások nem elegendőek a természeti katasztrófa elkerülésére, és szükség van egy olyan ENSZ megállapodásra, mely legalább 2020-ig kijelöli a célokat és feladatokat, és amely kezelni tudja az éghajlatváltozást kiváltó emberi okokat és a klímaváltozás hatásait. A 2009. december 7. és 18. között megrendezendő értekezleten 192 nemzet delegációja vesz részt, és az itt elfogadott megegyezés 2012-ben, a kiotói jegyzőkönyv hatályának lejártakor lép életbe. 

 

A Hopenhagen kampányban – amely mögé felsorakoztak vezető multinacionális vállalatok és a nemzetközi média is – minden ember aktívan hallathatja hangját a klímaváltozással kapcsolatosan, s a hozzászólások a mozgalom weboldalán a hopenhagen.org-on keresztül eljutnak a világ vezetőihez és a konferenciára delegált szakértőkhöz is. A cél, hogy minél nagyobb legyen a pozitív nyomás, amely arra készteti az ENSZ-konferencia résztvevőit, hogy megkössék a globális megállapodást.

 

Lakatos Zsófia, a Hill&Knowlton ügyvezetője szerint: „Rég nem az a kérdés, hogy a Föld túléli-e a klímaváltozást, mert a bolygó maga fennmarad, de az emberiség nem biztosan. Ideje, hogy a világ vezetői felismerjék, hogy saját túlélésünk a tét, és nincs több vesztegetnivaló időnk. A Hopenhagen kampány több millió ember együttes kiáltása a döntéshozók felé, amelyet - hatalmas felelősségének okán – a kommunikációs szakma juttat el hozzájuk. Büszke vagyok rá, hogy a Hill&Knowlton, mint a koppenhágai klímacsúcs média szponzora, hozzájárulhat a mozgalom sikeréhez.  

 

A Hopenhagen kampányhoz kapcsolódva jelentette be a budapesti Ogilvy Csoport, hogy – a stratégiai partner Hill&Knowlton ügynökséggel karöltve - Magyarországon is elindítja az OgilvyEarth divíziót, amely a vállalati felelősségvállalást és a fenntartható fejlődés iránti elkötelezettséget kapcsolja össze a sikeres márkaépítéssel.

 

Az új divízió indulásával kapcsolatban Pető-Dickinson Andrea, az Ogilvy Csoport ügyvezetője elmondta: „Az OgilvyEarth olyan márkák kommunikációs tevékenységét támogatja, amelyek elkötelezettek a fenntarthatóság, a fenntartható működés iránt. Ügyfeleink olyan vállalatok, amelyek már rájöttek arra, hogy a fenntarthatóság nem egy elvont fogalom, hanem egy olyan üzletvezetési szemlélet és gyakorlat, amely az egyértelműen pozitív eredmények mellett versenyelőnyt biztosít és egyben a hosszú távú sikeres márkaépítés egyik legfontosabb alapfeltétele.”



Hírforrás: Szalay Bea tanácsadó- Hill and Knowlton Hungary Ltd.

Fotó: http://www.hopenhagen.org/mission