Adózás, helyi adók
Állatbarát
Állatorvosok
Állattartás
Balaton
Belföld
Bemutatjuk
Beruházás
Borturisztika, borturizmus
Cégek, vállalkozások hírei
Cégvilág
Civil hírek
Család
Egészségügy / szociális intézmények
Egyesület
Egyházak
Elektronikus ügyintézés
Életmód
Érdekességek
Események
EU információk
Felhívás
Felmérések
Fiatalok
Foglalkozás egészségügy
Foglalkoztatás
Gasztronómia
Gyermek és ifjúsági ügyek
Gyermeknevelés
Hazai sport
Helyi önkormányzat
Honvédség
Humán
Információ
Informatika
Informatika és távközlés
Ingatlan
Innen-onnan
Interjú
Internet / multimédia
Intézményfenntartás
Irodalom
Jegyzet
Jótékonyság
Karácsonyi ünnepségek
Katasztrófavédelem
KDNP
Képviselők hírei
Kézilabda
Kiállítások, konferenciák
Kistelepülések
Kistérségek
Kitüntetés
Koncert
Konferencia
Kórház, klinika vagy egészségügyi centrum
Kosárlabda
Könyvismertető
Környezetvédelem
Közbiztonság
Közérdekű információk
Közgyűlés
Közlekedés
Közlekedési információk
Közvélemény
Kulturális programok
Labdarúgás
Magyar foci
Moziműsor
MSZP
Műsorok
Nyugdíjasoknak
Oktatás
Olimpia
Önkormányzati választás
Pályázatok
Pedagógia
Piackutatás
Politika, közélet
Portré
Rally
Regionális programok
Rendezvény
Rendőrségi hírek
Sajtó
Sakk
Sport / fittness / szabadidő
Sportrendezvény
Statisztika
Szabadidő
Szerencsejáték
Szociálpolitika
Társadalom
T-Kisebbségek
Történelem
Tudomány
Tudományos hírek
Tudósítás
TV, rádió
Utazás
Ünnepségek
Vállalkozásfejlesztés
Vallás
Vélemények
|
Salma Hayek Pinault a gyermekekért kampányol
Idén nyáron 10 éves lett Dóra, a nagy felfedező. A Nickelodeon-on futó sorozat a gyermekek és a felnőttek kedvence lett az elmúlt évtizedben, köszönhetően a kedves rajzfilmfiguráknak, és a tartalmas, fejlesztő történeteknek. A kerek évfordulót a csatorna egy nagyszabású kampánnyal ünnepli meg, amelyben többek között limitált szériás, sztárok által tervezett hátizsákokat árvereznek el, a bevételt pedig az iskola előtt álló gyermekek fejlesztésére fordítják majd. A Nickelodeon egy nagyszabású
gyermekfejlesztő programmal ünnepli a „Dóra, a nagy felfedező” című sorozat 10
éves születésnapját Salma Hayek Pinault, Shakira, John Leguizamo, és Slash is támogatja a Nickelodeon „A hátizsákon túl” elnevezésű kampányát, amelynek célja az iskolakezdő gyermekek fejlesztése. A nyáron indult, több éves program többek között a „The Children’s Defense Fund” elnevezésű alapítvány segítségével kívánja a lurkóknak megtanítani azokat a fizikai, szellemi és érzelmi készségeket, amelyek segítségével biztosított a gyermekek boldog és sikeres iskolai beilleszkedése.
A kampány egy részről pénzgyűjtéssel foglalkozik: nyár végén egy sztárok által tervezett limitált kiadású hátizsák kollekciót árverez el a csatorna, a befolyt összeget pedig gyermekvédő alapítványoknak adják. A Nickelodeon emellett elindít egy új weboldalt is, amelyen oktató anyagokat, hasznos elérhetőségeket, és fejlesztő videókat tölthetnek le a szülők és a pedagógusok. A kampány harmadik pillére egy nagyszabású eseménysorozat, amelyet többek között New York-ban, Los Angeles-ben, Chicago-ban, Houston-ban and Miami-ban tartanak meg a „Junta Hispana” fesztiválok keretében. Végül, de nem utolsósorban a születésnapot megünnepelendő, Dóra egy különleges egy órás résszel kedveskedik a rajongóknak. „Dóra gyermekek millióira volt pozitív hatással az elmúlt 10 évben. Úgy gondolom, egy olyan csodálatos latin hősnő, mint Salma Hayek Pinault a tökéletes választás egy gyermekvédő program arcának”- mondta Cyma Zarghami a Nickelodeon csatorna elnöke. „Nagyon büszkék vagyunk, hogy Salma csatlakozott hozzánk ebben a kalandban, Dórának pedig Boldog születésnapot és további felfedezéseket kívánunk”- tette hozzá Cyma Zarghami. Hírforrás és fotó: Márkus Anita- www.redlemon.hu |