Adózás, helyi adók
Állatbarát
Állatorvosok
Állattartás
Balaton
Belföld
Bemutatjuk
Beruházás
Borturisztika, borturizmus
Cégek, vállalkozások hírei
Cégvilág
Civil hírek
Család
Egészségügy / szociális intézmények
Egyesület
Egyházak
Elektronikus ügyintézés
Életmód
Érdekességek
Események
EU információk
Felhívás
Felmérések
Fiatalok
Foglalkozás egészségügy
Foglalkoztatás
Gasztronómia
Gyermek és ifjúsági ügyek
Gyermeknevelés
Hazai sport
Helyi önkormányzat
Honvédség
Humán
Információ
Informatika
Informatika és távközlés
Ingatlan
Innen-onnan
Interjú
Internet / multimédia
Intézményfenntartás
Irodalom
Jegyzet
Jótékonyság
Karácsonyi ünnepségek
Katasztrófavédelem
KDNP
Képviselők hírei
Kézilabda
Kiállítások, konferenciák
Kistelepülések
Kistérségek
Kitüntetés
Koncert
Konferencia
Kórház, klinika vagy egészségügyi centrum
Kosárlabda
Könyvismertető
Környezetvédelem
Közbiztonság
Közérdekű információk
Közgyűlés
Közlekedés
Közlekedési információk
Közvélemény
Kulturális programok
Labdarúgás
Magyar foci
Moziműsor
MSZP
Műsorok
Nyugdíjasoknak
Oktatás
Olimpia
Önkormányzati választás
Pályázatok
Pedagógia
Piackutatás
Politika, közélet
Portré
Rally
Regionális programok
Rendezvény
Rendőrségi hírek
Sajtó
Sakk
Sport / fittness / szabadidő
Sportrendezvény
Statisztika
Szabadidő
Szerencsejáték
Szociálpolitika
Társadalom
T-Kisebbségek
Történelem
Tudomány
Tudományos hírek
Tudósítás
TV, rádió
Utazás
Ünnepségek
Vállalkozásfejlesztés
Vallás
Vélemények
|
Példátlanul dinamikus növekedéssel nyit a Segíts okosan! program Facebook csoportja
Budapest, 2011. február 9. – Példa nélküli dinamikus növekedéssel nyitott az Unilever Segíts okosan! programjának Facebook oldala, amelyet 19 óra alatt 25 ezer ember lájkolt. A támogatók a lájkokkal és az oldalon található játék kitöltésével az Országos Mentőszolgálat számára gyűjtenek adományokat, személyenként 50+50 forintot. Magyarországon 24 percenként meghal egy ember hirtelen szívmegállás miatt, pedig azonnali segítségnyújtással naponta akár több tucat életet is meg lehetne menteni. Magyarországon azonban hiányosak az emberek életmentési ismeretei és még mindig nincs minden mentőautóban defibrillátor, amelynek használata bizonyos esetekben sokszorosára növeli a túlélés esélyét. Az Unilever Segíts okosan! programjának célja az életmentési ismeretek terjesztése és az Országos Mentőszolgálat támogatása. A program egyik pillére a Mentőállomások versenye, amelynek során a vállalat 2 millió forinttal támogat nyolc mentőállomást. A támogatás összegét a Segíts okosan! program a Facebook-on „gyűjti össze”, ahol a követők egy lájkkal 50 forinttal járulhatnak hozzá virtuálisan a 2 millió forinthoz. Az oldalhoz csatlakozók egy rövid játék kitöltésével további 50 forintot adományozhatnak, az online kvíz kitöltésével pedig életmentési ismereteiket bővíthetik és „Életmentő igazolványt” szerezhetnek. A Segíts okosan! program még el sem indult, ezért a szervezőket is meglepte a hatalmas támogatottság a Facebook-on. Az oldal az első poszt utáni 19 órában 25.000 támogatót szerzett és ez a szám azóta percenként huszonöttel nő. Így a Segíts okosan! az első nap végére bekerül a Facebook oldalak Top 10-es listájába. „Óriási öröm számunkra, hogy ilyen sokan támogatják a mentőket, és tartják fontosnak a bajtársaim munkájának elismerését és segítését. Holnaptól lehet szavazni arra is, hogy mely mentőállomások kapják meg az adományt. Nagyon hálás vagyok mind az Unilevernek, mind a Facebook közösségnek azért, hogy támogatja munkánkat, ez nekünk mentőknek nagyon sokat jelent.” – mondta Győrfi Pál, az Országos Mentőszolgálat szóvivője. A Segíts okosan! Facebook oldalát a ReVision fejlesztette és a Hill&Knowlton kezeli. A program hivatalosan 2010. február 10-én indul. További információ: www.segitsokosan.hu. Hírforrás: Kovács Margit Consultant- Hill and Knowlton Hungary Ltd. |