Belépési ponthoz
Fejrész ki
 
Hírek
Híreink Bemutatkozás Kapcsolatok
Adózás, helyi adók Állatbarát Állatorvosok Állattartás Balaton Belföld Bemutatjuk Beruházás Borturisztika, borturizmus Cégek, vállalkozások hírei Cégvilág Civil hírek Család Egészségügy / szociális intézmények Egyesület Egyházak Elektronikus ügyintézés Életmód Érdekességek Események EU információk Felhívás Felmérések Fiatalok Foglalkozás egészségügy Foglalkoztatás Gasztronómia Gyermek és ifjúsági ügyek Gyermeknevelés Hazai sport Helyi önkormányzat Honvédség Humán Információ Informatika Informatika és távközlés Ingatlan Innen-onnan Interjú Internet / multimédia Intézményfenntartás Irodalom Jegyzet Jótékonyság Karácsonyi ünnepségek Katasztrófavédelem KDNP Képviselők hírei Kézilabda Kiállítások, konferenciák Kistelepülések Kistérségek Kitüntetés Koncert Konferencia Kórház, klinika vagy egészségügyi centrum Kosárlabda Könyvismertető Környezetvédelem Közbiztonság Közérdekű információk Közgyűlés Közlekedés Közlekedési információk Közvélemény Kulturális programok Labdarúgás Magyar foci Moziműsor MSZP Műsorok Nyugdíjasoknak Oktatás Olimpia Önkormányzati választás Pályázatok Pedagógia Piackutatás Politika, közélet Portré Rally Regionális programok Rendezvény Rendőrségi hírek Sajtó Sakk Sport / fittness / szabadidő Sportrendezvény Statisztika Szabadidő Szerencsejáték Szociálpolitika Társadalom T-Kisebbségek Történelem Tudomány Tudományos hírek Tudósítás TV, rádió Utazás Ünnepségek Vállalkozásfejlesztés Vallás Vélemények
Végzetes szerelem-Naiv lányok az emberkereskedelem hálójában

Az MTV az emberi jogok elkötelezett védelmezőjeként két éve indította útjára EXIT elnevezésű kampányát, amely az emberkereskedelem, és az ezzel gyakran együtt járó prostitúció elleni küzdelemre hívja fel a figyelmet.

Az MTV EXIT 2008 óta dolgozik együtt a világ meghatározó reklámszakembereivel , rendezőivel, rock-zenészeivel, hogy az emberi jogok és az emberkereskedelem globálisan terjedő problémáit, valamint az ez elleni küzdelem fontosságát a lehető legtöbb fiatallal megismertessék.  Az idei év kiemelt témája azoknak a prostitúcióra kényszerített fiatal lányoknak a sorsa, akiknek szerelmet és jobb életet hazudva csaltak ki külföldre.

„Az emberkereskedelem és a fiatal nők szexuális kizsákmányolása az alapvető emberi jogok, a szabadsághoz, az egyenlőséghez és a méltósághoz való jog sárbatiprása, ami ellen az MTV minden erejével küzd. A „When Will I Feel Love” egy erőteljes üzenet, amely határoktól és kultúrától függetlenül képes felhívni a fiatalok figyelmét a veszélyre” – mondta el a 2011-es kampánydalról Georgia Arnold, az MTV Networks International alelnöke.

Az erős téma karizmatikus előadót kívánt, így a Radiohead és a Muse után a jövő nagy sztárjára, Bethany Cosentinora esett a választás.  A Best Coast indie zenekar dalszerző-énekesnője örömmel és hatalmas lelkesedéssel csatlakozott a csapathoz, és vetette bele magát a hivatalos videoklip munkálataiba.

A When Will I Feel Love videoklipje február 14-től több mint 161 országban és 640 millió háztartásban kerül bemutatásra, és remélhetőleg még ennél is több embert állít az emberi jogokért harcoló EXIT kampány mellé.

Hírforrás és fotó: Márkus Anita- www.redlemon.hu