Adózás, helyi adók
Állatbarát
Állatorvosok
Állattartás
Balaton
Belföld
Bemutatjuk
Beruházás
Borturisztika, borturizmus
Cégek, vállalkozások hírei
Cégvilág
Civil hírek
Család
Egészségügy / szociális intézmények
Egyesület
Egyházak
Elektronikus ügyintézés
Életmód
Érdekességek
Események
EU információk
Felhívás
Felmérések
Fiatalok
Foglalkozás egészségügy
Foglalkoztatás
Gasztronómia
Gyermek és ifjúsági ügyek
Gyermeknevelés
Hazai sport
Helyi önkormányzat
Honvédség
Humán
Információ
Informatika
Informatika és távközlés
Ingatlan
Innen-onnan
Interjú
Internet / multimédia
Intézményfenntartás
Irodalom
Jegyzet
Jótékonyság
Karácsonyi ünnepségek
Katasztrófavédelem
KDNP
Képviselők hírei
Kézilabda
Kiállítások, konferenciák
Kistelepülések
Kistérségek
Kitüntetés
Koncert
Konferencia
Kórház, klinika vagy egészségügyi centrum
Kosárlabda
Könyvismertető
Környezetvédelem
Közbiztonság
Közérdekű információk
Közgyűlés
Közlekedés
Közlekedési információk
Közvélemény
Kulturális programok
Labdarúgás
Magyar foci
Moziműsor
MSZP
Műsorok
Nyugdíjasoknak
Oktatás
Olimpia
Önkormányzati választás
Pályázatok
Pedagógia
Piackutatás
Politika, közélet
Portré
Rally
Regionális programok
Rendezvény
Rendőrségi hírek
Sajtó
Sakk
Sport / fittness / szabadidő
Sportrendezvény
Statisztika
Szabadidő
Szerencsejáték
Szociálpolitika
Társadalom
T-Kisebbségek
Történelem
Tudomány
Tudományos hírek
Tudósítás
TV, rádió
Utazás
Ünnepségek
Vállalkozásfejlesztés
Vallás
Vélemények
|
Végzetes szerelem-Naiv lányok az emberkereskedelem hálójában
Az MTV az emberi jogok elkötelezett védelmezőjeként két éve indította útjára EXIT elnevezésű kampányát, amely az emberkereskedelem, és az ezzel gyakran együtt járó prostitúció elleni küzdelemre hívja fel a figyelmet. Az MTV EXIT 2008 óta dolgozik együtt a világ meghatározó reklámszakembereivel , rendezőivel, rock-zenészeivel, hogy az emberi jogok és az emberkereskedelem globálisan terjedő problémáit, valamint az ez elleni küzdelem fontosságát a lehető legtöbb fiatallal megismertessék. Az idei év kiemelt témája azoknak a prostitúcióra kényszerített fiatal lányoknak a sorsa, akiknek szerelmet és jobb életet hazudva csaltak ki külföldre. „Az emberkereskedelem és a fiatal nők szexuális kizsákmányolása az alapvető emberi jogok, a szabadsághoz, az egyenlőséghez és a méltósághoz való jog sárbatiprása, ami ellen az MTV minden erejével küzd. A „When Will I Feel Love” egy erőteljes üzenet, amely határoktól és kultúrától függetlenül képes felhívni a fiatalok figyelmét a veszélyre” – mondta el a 2011-es kampánydalról Georgia Arnold, az MTV Networks International alelnöke. Az erős téma karizmatikus előadót kívánt, így a Radiohead és a Muse után a jövő nagy sztárjára, Bethany Cosentinora esett a választás. A Best Coast indie zenekar dalszerző-énekesnője örömmel és hatalmas lelkesedéssel csatlakozott a csapathoz, és vetette bele magát a hivatalos videoklip munkálataiba. A When Will I Feel Love videoklipje február 14-től több mint 161 országban és 640 millió háztartásban kerül bemutatásra, és remélhetőleg még ennél is több embert állít az emberi jogokért harcoló EXIT kampány mellé. Hírforrás és fotó: Márkus Anita- www.redlemon.hu |