Belépési ponthoz
Fejrész ki
 
Hírek
Híreink Bemutatkozás Kapcsolatok
Adózás, helyi adók Állatbarát Állatorvosok Állattartás Balaton Belföld Bemutatjuk Beruházás Borturisztika, borturizmus Cégek, vállalkozások hírei Cégvilág Civil hírek Család Egészségügy / szociális intézmények Egyesület Egyházak Elektronikus ügyintézés Életmód Érdekességek Események EU információk Felhívás Felmérések Fiatalok Foglalkozás egészségügy Foglalkoztatás Gasztronómia Gyermek és ifjúsági ügyek Gyermeknevelés Hazai sport Helyi önkormányzat Honvédség Humán Információ Informatika Informatika és távközlés Ingatlan Innen-onnan Interjú Internet / multimédia Intézményfenntartás Irodalom Jegyzet Jótékonyság Karácsonyi ünnepségek Katasztrófavédelem KDNP Képviselők hírei Kézilabda Kiállítások, konferenciák Kistelepülések Kistérségek Kitüntetés Koncert Konferencia Kórház, klinika vagy egészségügyi centrum Kosárlabda Könyvismertető Környezetvédelem Közbiztonság Közérdekű információk Közgyűlés Közlekedés Közlekedési információk Közvélemény Kulturális programok Labdarúgás Magyar foci Moziműsor MSZP Műsorok Nyugdíjasoknak Oktatás Olimpia Önkormányzati választás Pályázatok Pedagógia Piackutatás Politika, közélet Portré Rally Regionális programok Rendezvény Rendőrségi hírek Sajtó Sakk Sport / fittness / szabadidő Sportrendezvény Statisztika Szabadidő Szerencsejáték Szociálpolitika Társadalom T-Kisebbségek Történelem Tudomány Tudományos hírek Tudósítás TV, rádió Utazás Ünnepségek Vállalkozásfejlesztés Vallás Vélemények
Elindult a Segíts okosan! roadshow-ja Idén öt helyszínre látogat el a program

Budapest, 2011.február 28. – 2011. február 26-án elindult a Segíts okosan! program országjáró roadshow-ja. A mentők munkáját segítő nagyszabású kampány legfőbb célja, hogy a hazai utakon futó mentőautók mindegyikét defibrillátorral lássa el, illetve bővítse az emberek életmentéssel kapcsolatos ismereteit. Ennek érdekében a kampány ideje alatt, február 10. és március 31. között országszerte öt helyszínen várják reggel 8 órától este 8 óráig az érdeklődőket a helyi Tesco Áruházakban, ahol szakemberek segítségével sajátíthatják el az életmentés legfontosabb alapelveit és technikáit.

 

Az immár hagyománnyá vált „Segíts okosan!” programot első alkalommal 2009-ben hirdette meg az Unilever Magyarország Kft. azzal a céllal, hogy támogassa az Országos Mentőszolgálat munkáját, felszerelje az összes mentőautót életmentő defibrillátor készülékkel, és gazdagítsa az emberek életmentési ismereteit. Ennek érdekében, évről-évre az ország számos pontjára ellátogat, idén először pedig sajtópályázat meghirdetésével, valamint erős Facebook jelenléttel támogatva rendezi meg a szintén hagyománnyá vált mentőállomások versenyét. A mentőállomásokra egy nem-emeltdíjas sms számon, valamint a program weboldalán és a facebook oldalán is lehet szavazni. A facebook-os jelenlét sikerét mutatja, hogy az oldal február 11-ei indulása óta több mint 40.000 rajongót gyűjtött.

A program egyik fontos részét képezi az 5 állomásos, egész napos roadshow, ahol az OMSZ munkatársai a munkájuk egyik legfontosabb elemét, az életmentés tudnivalóit mutatják be a látogatóknak, akik vásárlásukkal 2011. február 11. – március 31. között maguk is támogatni tudják a programot. Minden, a kampányban résztvevő termék megvásárlásából 1-1 Ft-ot az OMSZ javára ír az Unilever. 2009 óta ezekből az 1 Ft-okból összesen 86 millió forint gyűlt össze, amelyből 140 db defibrillátor készüléket vásárolt az Országos Mentőszolgálat.

A Segíts okosan! program idei legfőbb célkitűzése, hogy a hazai utakon futó mentőautók mindegyikében legyen defibrillátor.

„A kampány során összegyűlt pénzből defibrillátorokat tudunk vásárolni, így reményeink szerint a hazai utakon futó mentőautók mindegyikét felszerelhetjük életmentő defibrillátor készülékkel. Komoly és jelentős segítség ez nemcsak a mentők, de az egész társadalom számára” – mondta el a programról Győrfi Pál, az Országos Mentőszolgálat kommunikációs és pr igazgatója.

A Segíts okosan! egész napos roadshow-inak mind az öt helyszínen a helyi Tesco hipermarket ad otthont, ahol életmentő bemutatókkal, életmentéssel kapcsolatos tanácsadással, nyereményjátékokkal és gyermekek részére tartandó különleges fotózással egybekötött egész napos programokkal várják az érdeklődőket. A kampány következő állomása a budaörsi Tesco hipermarket, amely 2011. március 5-én várja az érdeklődőket.


Hírforrás és logo: Szalay Bea tanácsadó- Hill and Knowlton Hungary Ltd.