Adózás, helyi adók
Állatbarát
Állatorvosok
Állattartás
Balaton
Belföld
Bemutatjuk
Beruházás
Borturisztika, borturizmus
Cégek, vállalkozások hírei
Cégvilág
Civil hírek
Család
Egészségügy / szociális intézmények
Egyesület
Egyházak
Elektronikus ügyintézés
Életmód
Érdekességek
Események
EU információk
Felhívás
Felmérések
Fiatalok
Foglalkozás egészségügy
Foglalkoztatás
Gasztronómia
Gyermek és ifjúsági ügyek
Gyermeknevelés
Hazai sport
Helyi önkormányzat
Honvédség
Humán
Információ
Informatika
Informatika és távközlés
Ingatlan
Innen-onnan
Interjú
Internet / multimédia
Intézményfenntartás
Irodalom
Jegyzet
Jótékonyság
Karácsonyi ünnepségek
Katasztrófavédelem
KDNP
Képviselők hírei
Kézilabda
Kiállítások, konferenciák
Kistelepülések
Kistérségek
Kitüntetés
Koncert
Konferencia
Kórház, klinika vagy egészségügyi centrum
Kosárlabda
Könyvismertető
Környezetvédelem
Közbiztonság
Közérdekű információk
Közgyűlés
Közlekedés
Közlekedési információk
Közvélemény
Kulturális programok
Labdarúgás
Magyar foci
Moziműsor
MSZP
Műsorok
Nyugdíjasoknak
Oktatás
Olimpia
Önkormányzati választás
Pályázatok
Pedagógia
Piackutatás
Politika, közélet
Portré
Rally
Regionális programok
Rendezvény
Rendőrségi hírek
Sajtó
Sakk
Sport / fittness / szabadidő
Sportrendezvény
Statisztika
Szabadidő
Szerencsejáték
Szociálpolitika
Társadalom
T-Kisebbségek
Történelem
Tudomány
Tudományos hírek
Tudósítás
TV, rádió
Utazás
Ünnepségek
Vállalkozásfejlesztés
Vallás
Vélemények
|
A sztárnagykövetek Budaörsön személyesen segítették az életmentést
Budaörs, 2011.március 5. – Farkasházi Réka, Jaksity Kata és a Back to Black zenekar frontembere, Bebe is támogatják a mentők munkáját segítő nagyszabású kampányt, a Segíts okosan!-t, amelynek célja, hogy a hazai utakon futó mentőautók mindegyikét defibrillátorral lássa el, illetve bővítse az emberek életmentéssel kapcsolatos ismereteit. A február 10-től március 31-ig tartó program részeként megrendezésre kerülő 5 állomásos roadshow március 5-i, budaörsi állomásán a hírességek Győrfi Pállal, az Országos Mentőszolgálat kommunikációs és pr igazgatójával közösen mutatták be az érdeklődőknek az életmentés alapismereteit a Tesco áruházban. Az immár hagyománnyá vált „Segíts okosan!” programot első alkalommal 2009-ben hirdette meg az Unilever Magyarország Kft. azzal a céllal, hogy támogassa az Országos Mentőszolgálat munkáját, felszerelje az összes mentőautót életmentő defibrillátor készülékkel, és gazdagítsa az emberek életmentési ismereteit. Ennek érdekében, évről-évre az ország számos pontjára ellátogat, idén először pedig sajtópályázat meghirdetésével, valamint erős Facebook jelenléttel támogatva rendezi meg a szintén hagyománnyá vált mentőállomások versenyét. A mentőállomásokra egy nem-emeltdíjas sms számon, valamint a program weboldalán és a facebook oldalán is lehet szavazni. A facebook-os jelenlét sikerét mutatja, hogy az oldal február 11-ei indulása óta több mint 43.000 rajongót gyűjtött. A program egyik fontos részét képezi az 5 állomásos, egész napos roadshow, amelyből egy alkalommal az OMSZ munkatársai a munkájuk egyik legfontosabb elemét, az életmentés tudnivalóit a kampány sztárnagyköveteivel együtt mutatták be a látogatóknak, akik vásárlásukkal 2011. február 11. – március 31. között maguk is támogatni tudják a programot. Minden, a kampányban résztvevő termék megvásárlásából 1-1 Ft-ot az OMSZ javára ír az Unilever. 2009 óta ezekből az 1 Ft-okból összesen 86 millió forint gyűlt össze, amelyből 140 db defibrillátor készüléket vásárolt az Országos Mentőszolgálat. A Segíts okosan! program idei legfőbb célkitűzése, hogy a hazai utakon futó mentőautók mindegyikében legyen defibrillátor. „A kampány során összegyűlt pénzből defibrillátorokat tudunk vásárolni, így reményeink szerint a hazai utakon futó mentőautók mindegyikét felszerelhetjük életmentő defibrillátor készülékkel. Komoly és jelentős segítség ez nemcsak a mentők, de az egész társadalom számára” – mondta el a programról Győrfi Pál, az Országos Mentőszolgálat kommunikációs és pr igazgatója. Március 5-én 8:00-tól 20:00-ig a budaörsi Tesco hipermarket adott otthont az életmentő bemutatókkal, életmentéssel kapcsolatos tanácsadással, nyereményjátékokkal és gyermekek részére tartandó különleges fotózással egybekötött egész napos programoknak, ahol az érdeklődőket a program sztárjai, valamint értékes ajándékok is várták. A kampány következő állomása a szegedi Tesco hipermarket, amely 2011. március 12-én várja az érdeklődőket.
„Az emberi élet törékenysége, az idő értéke talán sehol nem annyira kézzel fogható, mint egy száguldó mentőautóban. Azt hiszem nem kell magyarázni annak fontosságát, hogy ezek a mentőautók a lehető legjobb, legkorszerűbb felszerelésekkel legyenek ellátva. A defibrillátorok, melyeket ennek a kampánynak a kapcsán kap a mentőszolgálat biztos vagyok benne, hogy sok esetben fognak esélyt adni édesapáknak, hogy hazatérjenek családjukhoz, súlyos betegeknek, hogy eljussanak az életmentő beavatkozásokig a kórházakba. ÉS talán még ennél is fontosabb az a kezdeményezés, hogy mindannyian legyünk tisztában az alapvető segítségnyújtás szabályaival. Én édesanyaként a gyermekeimnek is szeretném megtanítani, mert fontos, hogy vészhelyzetben jól tudjanak, tudjunk reagálni - mesél a program fontosságáról Farkasházi Réka. Hírforrás és fotó: Kovács Margit consultant- Hill&Knowlton Hungary Ltd. |