Adózás, helyi adók
Állatbarát
Állatorvosok
Állattartás
Balaton
Belföld
Bemutatjuk
Beruházás
Borturisztika, borturizmus
Cégek, vállalkozások hírei
Cégvilág
Civil hírek
Család
Egészségügy / szociális intézmények
Egyesület
Egyházak
Elektronikus ügyintézés
Életmód
Érdekességek
Események
EU információk
Felhívás
Felmérések
Fiatalok
Foglalkozás egészségügy
Foglalkoztatás
Gasztronómia
Gyermek és ifjúsági ügyek
Gyermeknevelés
Hazai sport
Helyi önkormányzat
Honvédség
Humán
Információ
Informatika
Informatika és távközlés
Ingatlan
Innen-onnan
Interjú
Internet / multimédia
Intézményfenntartás
Irodalom
Jegyzet
Jótékonyság
Karácsonyi ünnepségek
Katasztrófavédelem
KDNP
Képviselők hírei
Kézilabda
Kiállítások, konferenciák
Kistelepülések
Kistérségek
Kitüntetés
Koncert
Konferencia
Kórház, klinika vagy egészségügyi centrum
Kosárlabda
Könyvismertető
Környezetvédelem
Közbiztonság
Közérdekű információk
Közgyűlés
Közlekedés
Közlekedési információk
Közvélemény
Kulturális programok
Labdarúgás
Magyar foci
Moziműsor
MSZP
Műsorok
Nyugdíjasoknak
Oktatás
Olimpia
Önkormányzati választás
Pályázatok
Pedagógia
Piackutatás
Politika, közélet
Portré
Rally
Regionális programok
Rendezvény
Rendőrségi hírek
Sajtó
Sakk
Sport / fittness / szabadidő
Sportrendezvény
Statisztika
Szabadidő
Szerencsejáték
Szociálpolitika
Társadalom
T-Kisebbségek
Történelem
Tudomány
Tudományos hírek
Tudósítás
TV, rádió
Utazás
Ünnepségek
Vállalkozásfejlesztés
Vallás
Vélemények
|
A Nap gyermekei CSR kampány
2011.
május 4., Törökbálint –Idén a magyarországi dm is csatlakozik a
társországokban lévő vállalatokhoz hasonlóan, a nemzetközi kezdeményezéshez, a
Nap gyermekei CSR kampányhoz.
A dm célja a kampánnyal az, hogy a kiskorú gyermekeket a megelőzés biztonságával óvja a káros napsugaraktól és megtanítsa őket arra, hogyan védekezzenek megfelelően, amikor kint játszanak a napon. A kampány alapötletét a World Health Organisation (WHO) kutatási eredménye adta. Az. adatok szerint évente 2-3 millió embernél alakul ki veszélyes bőrrák, ebből közel 132.000 melanoma, amely az egyik legrosszabb mind közül. Sajnos, egyre gyakoribb, hogy fiatalokat és gyerekeket érint ez a betegség. A kialakulás rizikója magasabb azoknál az embereknél, akiknél kiskorukban erős leégés történt, és azoknál is, akik időről-időre intenzíven tették ki bőrüket a káros napsugaraknak, vagy a művileg kialakított UV sugárzásnak. A programban együttműködő bőrgyógyász szakorvos, Dr. Sápy Mónika (Telki Kórház) arra figyelmeztet bennünket, hogy a gyermekkori napégés különösen veszélyes, ezért a 6 év alatti gyermekek napvédelme kiemelt jelentőséggel bír, így azt tanácsolja, hogy a szülők alkalmazzanak erős, UVA és UVB szűrőt is tartalmazó fényvédő készítményt és mindig adjanak pamut ruhát és sapkát, ill. napszemüveget gyermekükre! Továbbá nagyon fontos odafigyelni arra, hogy a csecsemőket direkt napfényhatás ne érje! Tehát a megelőzés szempontjából legfőképp a gyermekeket és az édesanyákat kell felvilágosítani az egész éven át tartó (nemcsak a tengerparti) napsugarak elleni védekezés fontosságáról. Ezért a Nap gyermekei kampány keretében cégünk partnerek és szakemberek segítségével a napvédelem és a megelőzés tudatosítását és fontosságát szeretné hangsúlyozáni a hétköznapokban. A kezdeményezés kapcsán a dm a vásárlók segítségével Magyarország egész területéről 255 óvodát támogat naptejekkel, mintegy 25.000 gyermeket megszólítva, továbbá kreatív, tanító játékok segítségével tájékoztatja őket a napvédelem fontosságáról. Az intézmények kiválasztásánál az egyik legfontosabb szempont az volt, hogy található legyen dm üzlet a városban. „Cégünk azért ezt az ifjú korosztályt választotta támogatandó csoportnak, mert ismeretes, hogy az első és másodlagos szocializáció során elsajátított viselkedésminták berögzülése az egész életünkre kihatnak majd.“ – tette hozzá Kanyó Roland, a dm PR menedzsere. A naptejek mellett a kiválasztott intézmények a napon való helyes viselkedésre felhívó posztert, tanácsadófüzetet, színező lapokat és egy kimondottan erre a célra készült kedves dalocskát kapnak ajándékba. Mivel a legtöbb felnőtt jól ismeri a napozás veszélyeit, azért az óvodásoknak szánt tanácsadófüzetet úgy készítettük el, hogy az ő számukra is könnyen átadható legyen az üzenet, játékos formában, képekkel illusztrálva. Ezt tükrözi a kampány kabalája is; egy kenguru. A dm úgy szeretné bevonni vásárlóit a programba, hogy május 2-tól az infopulton keresztül 30 active beauty pont felajánlásával egy óvodás gyermek nyári naptejszükségletéhez járulhatnak hozzá. Júniustól a készlet erejéig pedig törzsvásárlóinknak lesz lehetősége saját napozási szokásait átalakítani. A kis csomagot szintén az infopulton tudják majd kiváltani, 50 active beauty pont ellenében, amiben egy UV erősséget jelző szilikon karkötő, egy melanoma szűrésre feljogosító kedvezményes kupon és egy, a már említett tanácsadófüzet található. A Nap gyermekei kampánnyal a dm célul tűzte ki azt, hogy felhívja a figyelmet arra, hogy hazánkban nagyobb hangsúlyt fektessünk az egészséges napozásra. Hírforrás és Fotó: Szalay Bea tanácsadó- Hill and Knowlton Hungary Ltd. |