Adózás, helyi adók
Államigazgatás
Állatbarát
Állattartás
Balaton
Befektetés
Bemutatjuk
Bér, jövedelem
Beruházás
Biztosítás
Borturisztika, borturizmus
Cégek, vállalkozások hírei
Cégvilág
Civil hírek
Család
Egészségügy / szociális intézmények
Egyesület
Egyházak
Elektronikus ügyintézés
Elemzések, tanulmányok
Életmód
Energiagazdálkodás
Építési ügyek
Érdekességek
Események
EU információk
EU pályázatok
Felhívás
Fiatalok
Foglalkoztatás
Fogyasztóvédelem
Gasztronómia
Gazdasági hírek
Gazdaságpolitika
Gyermek és ifjúsági ügyek
Gyermeknevelés
Helyi önkormányzat
Helyi rendeletek
Helyi szolgáltatások
Helytörténet
Hőszolgáltatás
Humán
Idegenforgalmi információ
Információ
Informatika
Informatika és távközlés
Innen-onnan
Innováció
Interjú
Internet / multimédia
Irodalom
Jegyzet
Jótékonyság
Kamarák
Karácsonyi ünnepségek
Karrier
Katasztrófavédelem
Képviselők
Képviselők hírei
Képviselőtestület
képviselő-testület
Kézilabda
Kiállítások, konferenciák
Kistérségek
Kitüntetés
Koncert
Konferencia
Kórház, klinika vagy egészségügyi centrum
Kosárlabda
Könyvismertető
Környezetvédelem
Közbiztonság
Közérdekű információk
Közlekedés
Közlekedési információk
Közműépítés
Közműépítés és szolgáltatás
Köztársasági elnök
Közvélemény
Kulturális programok
Labdarúgás
Lelkisegély
MSZP
Munkaerő
Munkavédelem
Műszaki Tudományok
Nemzeti Fejlesztési Terv
Nemzetiségi ügyek
Népművészet
Nyugdíjasoknak
Oktatás
Pályázatok
Parlament
Párthírek
Pedagógia
Polgári védelem
Politika, közélet
Portré
Rally
Regionális programok
Rendezvény
Rendőrségi hírek
Sport / fittness / szabadidő
Sportrendezvény
Statisztika
Szabadidő
Szociális ügyek
Szociálpolitika
Társadalom
Távközlés
Technika
Terrorizmus
T-Kisebbségek
Történelem
Törvény, rendelet, szabályozás
Tudományos hírek
Tudósítás
Turizmus
TV, rádió
Utazás
Ünnepségek
Vállalkozásfejlesztés
Vallás
Vélemények
Vízszolgáltatás
|
Ha lejár a hűségidő...
Sok szolgáltató hűségidő vállalásához köti az általa kedvezményesnek hirdetett akciókat. De ki tartja nyilván a terminus lejártát? Ki figyelmezteti az igénybe vevőt, hogy a továbbiakban szabadon, azaz számára kedvezőbben dönthet? Csaknem valamennyi háztartásban felmerülnek hasonló kérdések. Néhányukra választ adhatok. Kétéves internet előfizetésünk a napokban jár le. Ingyenes számukon felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy tudnának-e kedvezőbb tarifát ajánlani, mivel szolgáltatót nem kívánunk váltani. A nevét is vállaló alkalmazott készséggel elmagyarázta a lehetőségeket, sőt segített is kiválasztani közülük a számunkra megfelelőt. Azt kérte azonban, hogy a tényleges lejáratot követően újra hívjam föl, mert csak akkor tudja átvezetni a változást. (Ez a cég szabálya (?)! Így teszek - ígértem. (Még van két napom!) Más: Olvasom, látoma hirdetést, miszerint a Favorit fantázianevű telefoncsomag olyan új elemmel bővül, amely mobil és egyéb irányba is igénybe vehető. Felhívom, kérdezem. Igen - a válasz, de jóval drágább. Nekünk nem éri meg - dörmögök magamban. Ebben egyetértés van köztünk, új, olcsóbb lehetőségek után kutatunk, miközben a vonal túlsó végén ülő felfedezi, hogy a mi Favoritunk tulajdonképpen két hónapja le is járt. Erre nem emlékeztem, de nem is figyelmeztetett rá senki. Pedig azt hiszem, hogy a mai, versenyelvű világban erre is gondolnia kellene a szolgáltatónak. Az igazság kedvéért megjegyzem, hogy végül ezt az ügyet is sikerült elintézni. Tanulságul viszont le kell vonni, hogy mindenkinek magának kell az időpontokra figyelnie - egyelőre! A szolgáltatást nyújtó cégeknek ugyanis nem érdekük... Én éppen ezért nyitok e célra egy kis naplót!
|