Adózás, helyi adók
Államigazgatás
Állatbarát
Állattartás
Balaton
Befektetés
Bemutatjuk
Bér, jövedelem
Beruházás
Biztosítás
Borturisztika, borturizmus
Cégek, vállalkozások hírei
Cégvilág
Civil hírek
Család
Egészségügy / szociális intézmények
Egyesület
Egyházak
Elektronikus ügyintézés
Elemzések, tanulmányok
Életmód
Energiagazdálkodás
Építési ügyek
Érdekességek
Események
EU információk
EU pályázatok
Felhívás
Fiatalok
Foglalkoztatás
Fogyasztóvédelem
Gasztronómia
Gazdasági hírek
Gazdaságpolitika
Gyermek és ifjúsági ügyek
Gyermeknevelés
Helyi önkormányzat
Helyi rendeletek
Helyi szolgáltatások
Helytörténet
Hőszolgáltatás
Humán
Idegenforgalmi információ
Információ
Informatika
Informatika és távközlés
Innen-onnan
Innováció
Interjú
Internet / multimédia
Irodalom
Jegyzet
Jótékonyság
Kamarák
Karácsonyi ünnepségek
Karrier
Katasztrófavédelem
Képviselők
Képviselők hírei
Képviselőtestület
képviselő-testület
Kézilabda
Kiállítások, konferenciák
Kistérségek
Kitüntetés
Koncert
Konferencia
Kórház, klinika vagy egészségügyi centrum
Kosárlabda
Könyvismertető
Környezetvédelem
Közbiztonság
Közérdekű információk
Közlekedés
Közlekedési információk
Közműépítés
Közműépítés és szolgáltatás
Köztársasági elnök
Közvélemény
Kulturális programok
Labdarúgás
Lelkisegély
MSZP
Munkaerő
Munkavédelem
Műszaki Tudományok
Nemzeti Fejlesztési Terv
Nemzetiségi ügyek
Népművészet
Nyugdíjasoknak
Oktatás
Pályázatok
Parlament
Párthírek
Pedagógia
Polgári védelem
Politika, közélet
Portré
Rally
Regionális programok
Rendezvény
Rendőrségi hírek
Sport / fittness / szabadidő
Sportrendezvény
Statisztika
Szabadidő
Szociális ügyek
Szociálpolitika
Társadalom
Távközlés
Technika
Terrorizmus
T-Kisebbségek
Történelem
Törvény, rendelet, szabályozás
Tudományos hírek
Tudósítás
Turizmus
TV, rádió
Utazás
Ünnepségek
Vállalkozásfejlesztés
Vallás
Vélemények
Vízszolgáltatás
|
A gyorsabb, hatékonyabb ügyfél-kiszolgálás érdekében: 93 új ügyfélszolgálati iroda az E.ON-nál
Régebben úgyszólván minden "valamire való" településen elérhető volt az áramszolgáltató az ügyfelek részére. Aztán - sokféle okra visszavezethetően - de az ügyfélszolgálatok egyre fogytak, mígnem az történt, hogy személyesen jószerivel már csak a megyeszékhelyeken lehetett kapcsolatba kerülni a céggel. Ezt sokan, sok helyen nehezményezték, s a panaszok - úgy látszik - eljutottak a döntéshozókig. Törvény kötelezte ugyanis a szolgáltatót arra, hogy új ügyfélszolgálati irodákat nyisson - becsületére legyen mondva: ezt nagyon gyorsan meg is tette.
Hol érhetik el az ügyfelek az E.ON ügyfélszolgálati irodáit? Az E.ON Hungária csoport az ország vezető energiaszolgáltatójaként közel hárommillió ügyfelet szolgál ki az egyetemes szolgáltatói- és versenypiacon, az ország 19 megyéje közül 15-ben látja el ügyfeleit villamos energia, illetve földgáz szolgáltatással. A cégcsoport törekedik arra, hogy minden ügyfele számára biztosítsa annak lehetőségét, hogy ügyeit lakóhelyéhez közel, gyorsan és kényelmesen intézhesse. Az E.ON személyes ügyintézést választó ügyfelei eddig 15 megyei jogú város ügyfélszolgálati irodái közül választhattak. Ez a kör 2008-ban jelentősen bővült, az E.ON Hungária csoport a törvényi előírásoknak megfelelően 93 új irodával bővítette személyes elérhetőségeit. Emellett a még kényelmesebb és gyorsabb ügyintézés érdekében a vállalatcsoport, előzetes ügyintézési időpont egyeztetésre is lehetőséget biztosít, mely interneten és telefonon is megtehető. Milyen nyitva tartási időben kereshetik fel az ügyfelek az irodákat? A fogyasztói elégedettség-vizsgálat szerint az E.ON fogyasztóinak több mint 80%-a elégedett a személyes ügyfélszolgálatokkal, azok szolgáltatásával. A megyei jogú városokban működő irodák összesen 36 órás nyitva tartással (H, K, Sz, P: 8:00-15:00; Cs: 12:00-20:00) várják az ügyfeleket. A kibővített hálózat újabb tagjai, a 93 új ügyfélszolgálati iroda pedig a kisebb települések ügyfélforgalmához igazodva heti 8, illetve 10 órás nyitva tartással (amely irodánként változó, a helyi viszonyokhoz igazított időpontokban) áll rendelkezésre. Milyen ügyekben kereshetik fel az ügyfelek az irodákat? Az új irodákban teljes körű ügyintézési lehetőséget kínálunk lakossági ügyfeleinknek. Lehetőség van többek között szerződéskötésre és –módosításra, számlázással és mérőállással kapcsolatos ügyek intézésére, illetve az ügyintézők tanácsadással is segítik az érdeklődőket. Honnan tájékozódhatnak az ügyfelek az új irodák nyitva tartásáról, pontos címéről? Minden ügyfél részletes tájékoztató szórólapot kap a hozzá legközelebb lévő ügyfélszolgálat pontos címével, nyitva tartásával. Ezen túlmenően a szolgáltató honlapján, a www.eon-hungaria.com az ügyfélszolgálati oldalakon kaphatnak bővebb információt az érdeklődők, illetve a szolgáltató munkatársai készséggel állnak az ügyfelek rendelkezésére. |