Belépési ponthoz
Fejrész ki
 
Híreink
Híreink Kapcsolatok Impresszum
Adózás, helyi adók Államigazgatás Állatbarát Állattartás Balaton Befektetés Bemutatjuk Bér, jövedelem Beruházás Biztosítás Borturisztika, borturizmus Cégek, vállalkozások hírei Cégvilág Civil hírek Család Egészségügy / szociális intézmények Egyesület Egyházak Elektronikus ügyintézés Elemzések, tanulmányok Életmód Energiagazdálkodás Építési ügyek Érdekességek Események EU információk EU pályázatok Felhívás Fiatalok Foglalkoztatás Fogyasztóvédelem Gasztronómia Gazdasági hírek Gazdaságpolitika Gyermek és ifjúsági ügyek Gyermeknevelés Helyi önkormányzat Helyi rendeletek Helyi szolgáltatások Helytörténet Hőszolgáltatás Humán Idegenforgalmi információ Információ Informatika Informatika és távközlés Innen-onnan Innováció Interjú Internet / multimédia Irodalom Jegyzet Jótékonyság Kamarák Karácsonyi ünnepségek Karrier Katasztrófavédelem Képviselők Képviselők hírei Képviselőtestület képviselő-testület Kézilabda Kiállítások, konferenciák Kistérségek Kitüntetés Koncert Konferencia Kórház, klinika vagy egészségügyi centrum Kosárlabda Könyvismertető Környezetvédelem Közbiztonság Közérdekű információk Közlekedés Közlekedési információk Közműépítés Közműépítés és szolgáltatás Köztársasági elnök Közvélemény Kulturális programok Labdarúgás Lelkisegély MSZP Munkaerő Munkavédelem Műszaki Tudományok Nemzeti Fejlesztési Terv Nemzetiségi ügyek Népművészet Nyugdíjasoknak Oktatás Pályázatok Parlament Párthírek Pedagógia Polgári védelem Politika, közélet Portré Rally Regionális programok Rendezvény Rendőrségi hírek Sport / fittness / szabadidő Sportrendezvény Statisztika Szabadidő Szociális ügyek Szociálpolitika Társadalom Távközlés Technika Terrorizmus T-Kisebbségek Történelem Törvény, rendelet, szabályozás Tudományos hírek Tudósítás Turizmus TV, rádió Utazás Ünnepségek Vállalkozásfejlesztés Vallás Vélemények Vízszolgáltatás
A gyorsabb, hatékonyabb ügyfél-kiszolgálás érdekében: 93 új ügyfélszolgálati iroda az E.ON-nál
     Régebben úgyszólván minden "valamire való" településen elérhető volt az áramszolgáltató az ügyfelek részére. Aztán - sokféle okra visszavezethetően - de az ügyfélszolgálatok egyre fogytak, mígnem az történt, hogy személyesen jószerivel már csak a megyeszékhelyeken lehetett kapcsolatba kerülni a céggel. Ezt sokan, sok helyen nehezményezték, s a panaszok - úgy látszik - eljutottak a döntéshozókig. Törvény kötelezte ugyanis a szolgáltatót arra, hogy új ügyfélszolgálati irodákat nyisson - becsületére legyen mondva: ezt nagyon gyorsan meg is tette. 
     Hol érhetik el az ügyfelek az E.ON ügyfélszolgálati irodáit?

     Az E.ON Hungária csoport az ország vezető energiaszolgáltatójaként közel hárommillió ügyfelet szolgál ki az egyetemes szolgáltatói- és versenypiacon, az ország 19 megyéje közül 15-ben látja el ügyfeleit villamos energia, illetve földgáz szolgáltatással. A cégcsoport törekedik arra, hogy minden ügyfele számára biztosítsa annak lehetőségét, hogy ügyeit lakóhelyéhez közel, gyorsan és kényelmesen intézhesse.

  Az E.ON személyes ügyintézést választó ügyfelei eddig 15 megyei jogú város ügyfélszolgálati irodái közül választhattak. Ez a kör 2008-ban jelentősen bővült, az E.ON Hungária csoport a törvényi előírásoknak megfelelően 93 új irodával bővítette személyes elérhetőségeit. Emellett a még kényelmesebb és gyorsabb ügyintézés érdekében a vállalatcsoport, előzetes ügyintézési időpont egyeztetésre is lehetőséget biztosít, mely interneten és telefonon is megtehető.

     Milyen nyitva tartási időben kereshetik fel az ügyfelek az irodákat?

   A fogyasztói elégedettség-vizsgálat szerint az E.ON fogyasztóinak több mint 80%-a elégedett a személyes ügyfélszolgálatokkal, azok szolgáltatásával. A megyei jogú városokban működő irodák összesen 36 órás nyitva tartással (H, K, Sz, P: 8:00-15:00; Cs: 12:00-20:00) várják az ügyfeleket. A kibővített hálózat újabb tagjai, a 93 új ügyfélszolgálati iroda pedig a kisebb települések ügyfélforgalmához igazodva heti 8, illetve 10 órás nyitva tartással (amely irodánként változó, a helyi viszonyokhoz igazított időpontokban) áll rendelkezésre.

    Milyen ügyekben kereshetik fel az ügyfelek az irodákat?

  Az új irodákban
teljes körű ügyintézési lehetőséget kínálunk lakossági ügyfeleinknek. Lehetőség van többek között szerződéskötésre és –módosításra, számlázással és mérőállással kapcsolatos ügyek intézésére, illetve az ügyintézők tanácsadással is segítik az érdeklődőket. Mindezek mellett az ügyfelek többsége által leginkább kedvelt és igénybevett telefonos ügyfélszolgálat természetesen továbbra is változatlanul, az ügyféligényekhez igazított időpontban és széles szolgáltatási lehetőségekkel áll az ügyfelek rendelkezésére a jövőben is.
  Honnan tájékozódhatnak az ügyfelek az új irodák nyitva tartásáról, pontos címéről?

   Minden ügyfél részletes tájékoztató szórólapot kap a hozzá legközelebb lévő ügyfélszolgálat pontos címével, nyitva tartásával. Ezen túlmenően a szolgáltató honlapján, a www.eon-hungaria.com az ügyfélszolgálati oldalakon kaphatnak bővebb információt az érdeklődők, illetve a szolgáltató munkatársai készséggel állnak az ügyfelek rendelkezésére.