Adózás, helyi adók
Befektetés
Bemutatjuk
Bér, jövedelem
Beruházás
Cégek, vállalkozások hírei
Cégvilág
Egészségügy / szociális intézmények
Egyházak
Életmód
Érdekességek
Események
EU
EU információk
EU pályázatok
Falusi turizmus desztináció menedzsmenttel
Felhívás
Felmérések
Fiatalok
Fidesz
Foglalkoztatás
Fogyasztóvédelem
Gasztronómia
Gazdasági hírek
Hazai sport
Helyi önkormányzat
Helyi rendeletek
Helyi szolgáltatások
Információ
Informatika
Ingatlan
Innen-onnan
Interjú
Kamarák
Karácsonyi ünnepségek
Katasztrófavédelem
Képviselőtestület
Kistérségek
Kórház, klinika vagy egészségügyi centrum
Kormányrendeletek
Kosárlabda
Költségvetés
Környezetvédelem
Közérdekű információk
Közgyűlés
Közhivatalok
Közlekedés
Közvélemény
Kulturális programok
Labdarúgás
Magyar foci
Moziműsor
Nemzeti Fejlesztési Terv
Nemzetiségi ügyek
Nemzetközi sport
Oktatás
Olimpia
Pályázatok
Pénzügyek
Politika, közélet
Rendezvény
Sajtó
Sakk
Sport / fittness / szabadidő
Statisztika
Szabadidő
Szociális ügyek
Terrorizmus
T-Kisebbségek
Törvény, rendelet, szabályozás
Tudományos hírek
Turizmus
Utazás
Űrkutatás
Virágkarnevál
|
Javult a zalai vendéglátás színvonala
A legtöbb ellenőrzést idén Zalaegerszegen végezték, de Lentiben, Hévízen és a Balaton parton is jártak a fogyasztóvédelmi felügyelők, akik próbavásárlásokkal, éttermi fogyasztásokkal igyekeztek kiszűrni a szabálytalankodókat.
Az előző évekhez képest javulást tapasztaltak a szakemberek a vendéglátó helyeken - idei ellenőrzések során jóval kevesebb szabálytalanságot tártak fel a szakemberek az elmúlt évekhez képest. Tavaly az élelmezés-egészségügyi szabályok betartásával volt a legtöbb gond, idén ez jelentősen visszaesett. Még mindig gond van azonban az árak feltüntetésével, illetve a mérésügyi szabályok betartásával. A vendéglátósok elfelejtették hitelesíttetni mérlegüket, illetve nem hiteles mércét használtak a röviditalok méréséhez. A fogyasztóvédelmi felügyelők sok helyen próbavásároltak, illetve éttermekben, cukrászdákban próbafogyasztottak, valamint a szálláshelyeken megnézték a szobákat. Kirívó esetekkel nem találkoztak a felügyelők a szálláshelyek tiszták, az éttermekben az ételek mennyisége és minősége is megfelelő. Javult a zalai vendéglátás színvonala, ami a tapasztalatok szerint inkább a keresletnek köszönhető, hiszen számtalan vendéglátó egységet kellett bezárni elsősorban a Balatonnál - az elmúlt időszakban, mert a vendégek oda mennek, ahol jó színvonalon, udvariasan szolgálják ki őket.
|