adó, adótörvények
Adózás, helyi adók
AJKP
AJKSZP
AJTP
Alkalmazás
Alkotóház
Államigazgatás
Állatbarát
Állattartás
Belföld
Beruházás
Biztosítás
Civil hírek
Család
Dél-Alföldi Régió
Egészség
Egészségügy / szociális intézmények
Egészségügyi ellátás
egyenlő bánásmód és esélyegyenlőség
Egyenlő esélyek
Egyházak
Elektronikus ügyintézés
Életminőség
Életmód
Építési ügyek
Építészet
Érdekességek
Érzelmek
EU
EU pályázatok
Európa jövője
e-ügyintézés
Fejlesztés
Felhívás
Fiatalok
Foglalkoztatás
Gasztronómia
Gazdasági és kereskedelmi potika
Gazdasági hírek
Gazdaságpolitika
Hazai sport
Helyi önkormányzat
Helyi szolgáltatások
Ifjúság
Információ
Informatika
Innováció
Interjú
Internet
Internet / multimédia
Intézmény
Jegyzet
Jótékonyság
Jótékonysági rendezvények
képviselő-testület
Kiállítások, konferenciák
Kitüntetés
Koncert
Konferencia
Konferencia
Könyvismertető
Környezet
Környezetvédelem
Közbiztonság
Közérdekű információk
Közlekedés
Közlekedési információk
Közösség
Közvélemény
Kultúra
Kulturális programok
Megvalósult fejlesztések
Miniszterelnök
Munkaerőpiac
Műsorok
Nemzeti Fejlesztési Terv
Nemzetiségi ügyek
Nyilatkozat
Nyugdíjasoknak
Oktatás
Oktatás és képzés
Önkormányzat
Pályázat
Pályázatok
Politika, közélet
Portré
Programajánló
Rendezvény
Rendőrségi hírek
Sport / fittness / szabadidő
Sportrendezvény
Szabadidő
Szociális ügyek
Szociálpolitika
Társadalmi kirekesztés
Társadalom
Távközlés
Történelem
Tudás
Tudósítás
Turizmus
Ünnepi híradások
Vállalkozások, cégek
WRC-európai hálózat
|
Henkel Innovation Challenge
Tavaly hat európai ország főiskoláinak, egyetemeinek részvételével sikeresen zárult a Henkel Innovation Challenge játék, s ezért idén már 11 országban – köztük Magyarországon is - meghirdetik. Hogyan fogunk mosni, mosogatni, önmagunkat, s a lakást tisztán tartani 2050-ben? Szívesen álmodozunk erről, ahogyan több száz és ezer éve elmélkedik a jövőről az ember. Hiszen az olykor vakmerőnek tűnő képzelet-játékok vezettek fantasztikus innovatív ötletekhez, s ezek a fejlődés mozgatórugói. Merőben új dolog viszont az, ami a Henkel felsőoktatási intézmények számára meghirdetett versenyében szerepel: a fantáziálást profi üzletfejlesztési ismeretekkel társítják A játék mottója: „Take a Henkel brand into the future!”, azaz, „Alkossuk együtt a jövőt!”. Bármely felsőoktatási intézményből jelentkezhetnek angolul tudó diákok a www.henkelchallenge.com címen. Az a feladat, hogy háromfős kreatív csapatok dolgozzanak ki egy-egy Henkel mosó-, tisztító vagy testápoló termékkel kapcsolatos innovatív koncepciót, és készítsenek róla egy kétperces videó filmet. Ezt február 3-ig kell feltölteni a játék weboldalára. Február végén hazai Henkel szakértők kiválasztják a 10 legjobb csapatot, és segítik őket az ötleteik továbbfejlesztésében. Az április elején megrendezésre kerülő országos döntő során a csapatok megismertetik ötletüket a Henkel Magyarország Kft. szakértőkből álló zsűrijével, amely kiválasztja a nemzetközi döntőbe jutó magyar csapatot. A hazai döntő valamennyi résztvevője értékes informatikai eszközökkel térhet haza. Az izgalmas feladaton és a nyereményen kívül a pályázat jó lehetőség arra is, hogy a hallgatók kapcsolatba kerüljenek egy jelentős vállalattal, megismerjék azt, s megismertessék magukat, mint potenciális munkavállalókat is. A regisztráció határideje: 2009. január 12. További információk találhatók a www.henkelchallenge.com címen A Henkel több mint 130 éve olyan márkák és technológiák vezető gyártója, melyek könnyebbé, jobbá és szebbé teszik az emberek életét. A Henkel, a Fortune Global 500-as listáján szereplő vállalat három stratégiai területen működik: mosó- és háztartási tisztítószerek, kozmetika, illetve adhesive technologies (ragasztás technológiák). A Henkel forgalmának több mint 60 százalékát a fogyasztási cikkek eladása teszi ki, míg csaknem 40 százaléka ipari partnereivel folytatott üzleti tevékenységből származik. A 2007-es pénzügyi évben a Henkel árbevétele 13,074 milliárd euró, üzleti eredménye 1,344 milliárd euró volt. Világszerte több mint 55 ezer alkalmazottunk törekszik arra, hogy megfeleljen a barátságos márka üzenetének: „A Brand like a Friend”, és arra is, hogy a világ több mint 125 országában bízhassanak a Henkel innovatív márkáiban és technológiáiban. |