Belépési ponthoz
Fejrész ki
 
Híreink
Bemutatkozás Kapcsolatok Híreink Események
adó, adótörvények Adózás, helyi adók AJKP AJKSZP AJTP Alkalmazás Alkotóház Államigazgatás Állatbarát Állattartás Belföld Beruházás Biztosítás Civil hírek Család Dél-Alföldi Régió Egészség Egészségügy / szociális intézmények Egészségügyi ellátás egyenlő bánásmód és esélyegyenlőség Egyenlő esélyek Egyházak Elektronikus ügyintézés Életminőség Életmód Építési ügyek Építészet Érdekességek Érzelmek EU EU pályázatok Európa jövője e-ügyintézés Fejlesztés Felhívás Fiatalok Foglalkoztatás Gasztronómia Gazdasági és kereskedelmi potika Gazdasági hírek Gazdaságpolitika Hazai sport Helyi önkormányzat Helyi szolgáltatások Ifjúság Információ Informatika Innováció Interjú Internet Internet / multimédia Intézmény Jegyzet Jótékonyság Jótékonysági rendezvények képviselő-testület Kiállítások, konferenciák Kitüntetés Koncert Konferencia Konferencia Könyvismertető Környezet Környezetvédelem Közbiztonság Közérdekű információk Közlekedés Közlekedési információk Közösség Közvélemény Kultúra Kulturális programok Megvalósult fejlesztések Miniszterelnök Munkaerőpiac Műsorok Nemzeti Fejlesztési Terv Nemzetiségi ügyek Nyilatkozat Nyugdíjasoknak Oktatás Oktatás és képzés Önkormányzat Pályázat Pályázatok Politika, közélet Portré Programajánló Rendezvény Rendőrségi hírek Sport / fittness / szabadidő Sportrendezvény Szabadidő Szociális ügyek Szociálpolitika Társadalmi kirekesztés Társadalom Távközlés Történelem Tudás Tudósítás Turizmus Ünnepi híradások Vállalkozások, cégek WRC-európai hálózat
Henkel Innovation Challenge

Tavaly hat európai ország főiskoláinak, egyetemeinek részvételével sikeresen zárult a Henkel Innovation Challenge játék, s ezért idén már 11 országban – köztük Magyarországon is - meghirdetik.

Hogyan fogunk mosni, mosogatni, önmagunkat, s a lakást tisztán tartani 2050-ben? Szívesen álmodozunk erről, ahogyan több száz és ezer éve elmélkedik a jövőről az ember. Hiszen az olykor vakmerőnek tűnő képzelet-játékok vezettek fantasztikus innovatív ötletekhez, s ezek a fejlődés mozgatórugói.

Merőben új dolog viszont az, ami a Henkel felsőoktatási intézmények számára meghirdetett versenyében szerepel: a fantáziálást profi üzletfejlesztési ismeretekkel társítják A játék mottója: „Take a Henkel brand into the future!”, azaz, „Alkossuk együtt a jövőt!”. Bármely felsőoktatási intézményből jelentkezhetnek angolul tudó diákok a www.henkelchallenge.com címen. Az a feladat, hogy háromfős kreatív csapatok dolgozzanak ki egy-egy Henkel mosó-, tisztító vagy testápoló termékkel kapcsolatos innovatív koncepciót, és készítsenek róla egy kétperces videó filmet. Ezt február 3-ig kell feltölteni a játék weboldalára. Február végén hazai Henkel szakértők kiválasztják a 10 legjobb csapatot, és segítik őket az ötleteik továbbfejlesztésében. Az április elején megrendezésre kerülő országos döntő során a csapatok megismertetik ötletüket a Henkel Magyarország Kft. szakértőkből álló zsűrijével, amely kiválasztja a nemzetközi döntőbe jutó magyar csapatot. A hazai döntő valamennyi résztvevője értékes informatikai eszközökkel térhet haza.
A 11 országból továbbjutottak és az internetes közönségszavazattal bejutott plusz egy csapat április végén Brüsszelben az Atomiumban mutathatják be ötleteiket. A Henkel nemzetközi vezetőiből álló testület dönt arról, ki nyeri meg a Henkel Innovation Challenge versenyt. A nemzetközi döntőben nyertes csapat a Karib-szigeteken nyaralhat, ezen kívül a második és harmadik helyezettel együtt eltölthet egy napot a Henkel düsseldorfi központjában, találkozón vehet részt a vállalat elnökével.

Az izgalmas feladaton és a nyereményen kívül a pályázat jó lehetőség arra is, hogy a hallgatók kapcsolatba kerüljenek egy jelentős vállalattal, megismerjék azt, s megismertessék magukat, mint potenciális munkavállalókat is.

A regisztráció határideje: 2009. január 12.

További információk találhatók a www.henkelchallenge.com címen
Henkeles állás lehetőségekről található információ a www.henkel.hu/karrier címen.

A Henkel több mint 130 éve olyan márkák és technológiák vezető gyártója, melyek könnyebbé, jobbá és szebbé teszik az emberek életét. A Henkel, a Fortune Global 500-as listáján szereplő vállalat három stratégiai területen működik: mosó- és háztartási tisztítószerek, kozmetika, illetve adhesive technologies (ragasztás technológiák). A Henkel forgalmának több mint 60 százalékát a fogyasztási cikkek eladása teszi ki, míg csaknem 40 százaléka ipari partnereivel folytatott üzleti tevékenységből származik. A 2007-es pénzügyi évben a Henkel árbevétele 13,074 milliárd euró, üzleti eredménye 1,344 milliárd euró volt. Világszerte több mint 55 ezer alkalmazottunk törekszik arra, hogy megfeleljen a barátságos márka üzenetének: „A Brand like a Friend”, és arra is, hogy a világ több mint 125 országában bízhassanak a Henkel innovatív márkáiban és technológiáiban.