adó, adótörvények
Adózás, helyi adók
AJKP
AJKSZP
AJTP
Alkalmazás
Alkotóház
Államigazgatás
Állatbarát
Állattartás
Belföld
Beruházás
Biztosítás
Civil hírek
Család
Dél-Alföldi Régió
Egészség
Egészségügy / szociális intézmények
Egészségügyi ellátás
egyenlő bánásmód és esélyegyenlőség
Egyenlő esélyek
Egyházak
Elektronikus ügyintézés
Életminőség
Életmód
Építési ügyek
Építészet
Érdekességek
Érzelmek
EU
EU pályázatok
Európa jövője
e-ügyintézés
Fejlesztés
Felhívás
Fiatalok
Foglalkoztatás
Gasztronómia
Gazdasági és kereskedelmi potika
Gazdasági hírek
Gazdaságpolitika
Hazai sport
Helyi önkormányzat
Helyi szolgáltatások
Ifjúság
Információ
Informatika
Innováció
Interjú
Internet
Internet / multimédia
Intézmény
Jegyzet
Jótékonyság
Jótékonysági rendezvények
képviselő-testület
Kiállítások, konferenciák
Kitüntetés
Koncert
Konferencia
Konferencia
Könyvismertető
Környezet
Környezetvédelem
Közbiztonság
Közérdekű információk
Közlekedés
Közlekedési információk
Közösség
Közvélemény
Kultúra
Kulturális programok
Megvalósult fejlesztések
Miniszterelnök
Munkaerőpiac
Műsorok
Nemzeti Fejlesztési Terv
Nemzetiségi ügyek
Nyilatkozat
Nyugdíjasoknak
Oktatás
Oktatás és képzés
Önkormányzat
Pályázat
Pályázatok
Politika, közélet
Portré
Programajánló
Rendezvény
Rendőrségi hírek
Sport / fittness / szabadidő
Sportrendezvény
Szabadidő
Szociális ügyek
Szociálpolitika
Társadalmi kirekesztés
Társadalom
Távközlés
Történelem
Tudás
Tudósítás
Turizmus
Ünnepi híradások
Vállalkozások, cégek
WRC-európai hálózat
|
Innovatív speditőr software kifejlesztése a VT Logistic Kft-nél
A VT Logistic Kft. a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség támogatásával a Magyar Gazdaságfejlesztési Központ Zrt. közreműködésével a „A Közép-Magyarországi Operatív Program Vállalati Innováció támogatása” című pályázati konstrukció keretében egy Magyarországon egyedülálló, dinamikus speditőr software program kifejlesztését célozta meg. A megoldás a teljes logisztikai munkafolyamatot vezérli úgy, hogy nemcsak a kommunikációs kapcsolatokat menedzseli, hanem az adatforrásból (járművek, közlekedési adatbázisok stb.) származó adatokat feldolgozva alternatív folyamatokat épít fel, és az ezek közötti választást támogatja. A rendszer a használók számára percre pontos információkkal szolgál a szállítmányok helyzetét, állapotát illetően. A Kft. a fejlesztés megvalósítása érdekében vissza nem térítendő támogatást kívánt igénybe venni, így egy nagyobb projektméret segítségével a lehető legnagyobb komplexitással rendelkező rendszert tudta kialakítani. A projekt címe: Speditőr program kifejlesztése a VT Logistic Kft.-nél A projekt megvalósításának kezdete: 2009. július 01. A kifejlesztendő szolgáltatás bár tartalmazza a piacon jelenleg is elérhető, leggyakrabban alkalmazott technológiai komponenseket (GPS követés, útvonal és költségoptimalizálás stb.), de az üzlet logikát innovatívan követő módon integrálja ezekben azért, hogy a vállalkozás „üzleti reakcióideje” rövidebb legyen, illetve hogy az azonnali beavatkozás üzleti folyamatmodelljét a gyakorlatban is működtetni lehessen. Például egy közlekedési helyzet adta korlát, és egy azonnali vevői igény összekapcsolását ma kizárólag egy diszpécser addigi tapasztalatai és saját heurisztikus megoldásai alapján kezelik, az új rendszerben tényeken alapuló döntéstámogatás segít a releváns alternatívák közötti választásban és mindenképpen az üzleti logika előtérbe helyezésével, nem kizárólag az egyébként működő „szokásos” utat preferálják. További újdonság, hogy a már előfordult esetek alapján a javasolt alternatívák kialakítása jobban illeszkedik az új esetekre (adaptivitás), könnyítve a döntéseket. A projekt eredményeként előálló speditőri megoldás újszerűségét az egyedi kialakítás hatékonysága is jelenti, azaz egy adott vállalkozás konkrét (esetleg nagyon változó) piaci helyzetéhez illeszthető, miközben az üzemeltetés költségei szignifikánsan csökkennek. Tehát a kifejlesztendő megoldás újdonságtarrtalma döntően a rugalmasságából és az adaptivitásból ered, azaz a rendszer a konkrét helyi igényt 100%-ban ki tudja elégíteni úgy, hogy távoli történéseket azonnal figyelembe tudja venni. A rendszer használatával a speditőri flotta kihasználása optimálisra hangolható, szemben a már piacon lévő létező eszközökkel, amelyek döntően csak egy adott vállalkozás, alapvetően speciális követelményeinek megfelelően működtethetők. A projekt megvalósítása jelenleg az utolsó fejlesztési fázisában tart, miután a tesztelés is sikeresen lezárul a projekt várhatóan 2011. május 31-én befejeződhet a tervezett céloknak megfelelően.
|