Belépési ponthoz
Fejrész ki
 
Hírek
Híreink Kapcsolatok Impresszum
Adózás, helyi adók Államigazgatás Állatbarát Állattartás Balaton Befektetés Bemutatjuk Bér, jövedelem Beruházás Biztosítás Borturisztika, borturizmus Cégek, vállalkozások hírei Cégvilág Civil hírek Család Egészségügy / szociális intézmények Egyesület Egyházak Elektronikus ügyintézés Elemzések, tanulmányok Életmód Energiagazdálkodás Építési ügyek Érdekességek Események EU információk EU pályázatok Felhívás Fiatalok Foglalkoztatás Fogyasztóvédelem Gasztronómia Gazdasági hírek Gazdaságpolitika Gyermek és ifjúsági ügyek Gyermeknevelés Helyi önkormányzat Helyi rendeletek Helyi szolgáltatások Helytörténet Hőszolgáltatás Humán Idegenforgalmi információ Információ Informatika Informatika és távközlés Innen-onnan Innováció Interjú Internet / multimédia Irodalom Jegyzet Jótékonyság Kamarák Karácsonyi ünnepségek Karrier Katasztrófavédelem Képviselők Képviselők hírei Képviselőtestület képviselő-testület Kézilabda Kiállítások, konferenciák Kistérségek Kitüntetés Koncert Konferencia Kórház, klinika vagy egészségügyi centrum Kosárlabda Könyvismertető Környezetvédelem Közbiztonság Közérdekű információk Közlekedés Közlekedési információk Közműépítés Közműépítés és szolgáltatás Köztársasági elnök Közvélemény Kulturális programok Labdarúgás Lelkisegély MSZP Munkaerő Munkavédelem Műszaki Tudományok Nemzeti Fejlesztési Terv Nemzetiségi ügyek Népművészet Nyugdíjasoknak Oktatás Pályázatok Parlament Párthírek Pedagógia Polgári védelem Politika, közélet Portré Rally Regionális programok Rendezvény Rendőrségi hírek Sport / fittness / szabadidő Sportrendezvény Statisztika Szabadidő Szociális ügyek Szociálpolitika Társadalom Távközlés Technika Terrorizmus T-Kisebbségek Történelem
Törvény, rendelet, szabályozás
Tudományos hírek Tudósítás Turizmus TV, rádió Utazás Ünnepségek Vállalkozásfejlesztés Vallás Vélemények Vízszolgáltatás
A gyorsabb, hatékonyabb ügyfél-kiszolgálás érdekében: 93 új ügyfélszolgálati iroda az E.ON-nál 2008. június 19. 21:55 A Magyar Energia Hivatal legutóbbi fogyasztói elégedettség-vizsgálata szerint az E.ON megítélése jelentősen javult ügyfelei körében. Mindez annak köszönhető, hogy a társaság további lépéseket tett annak érdekében, hogy mindezt stabilizálja, illetve erősítse. Konkrétan ez annyit tesz, hogy - a törvényi előírásoknak megfelelően - bővítette elérhetőségeit, hogy ügyfelei gyorsabban és kényelmesebben intézhessék ügyeiket. Ezért a közelmúltban 93 új irodát nyitott a meglévő és évek óta hatékonyan működő ügyfélszolgálati irodák mellé - ezzel országos szinten 108 helyen érhető el.
Tehet-e valamit a közös képviselő a fűtésszámlánk csökkentéséért? 2008. január 25. 22:27 Sokan talán nem is sejtik, hogy egy társasház lakóinak a lakhatással kapcsolatos kiadásai (így pédául a fűtésszámla nagysága) attól is függ(het), hogy kit választottak meg a közgyűlésükön közös képviselőnek. Pedig egyáltalán nem mindegy, hogy ő csupán gondnokként, vagy éppen menedzserként intézi a közös ügyeket...
Szervezett segítség az adósoknak Komlón 2005. szeptember 14. 22:44 Sokan és rengeteg pénzzel tartoznak Komlón a különböző szolgáltatóknak, s mivel a Komló-Víz Kft.-ben, a Városgazdálkodási Rt.-ben és a Fűtőerőmű Kft.-ben is érdekelt az önkormányzat, a több tízmilliós kintlévőségek csökkentése érdekében a városnak ki kellett találnia valamit. Ez pedig a nemrég életbe lépett adósságkezelési szolgáltatás, melyet azért nem mindenki vehet igénybe, de sokaknak mégis segítséget jelenthet.
Kánikulában a távfűtésről? 2008. május 30. 14:59 A hőmérőre tekintve bizonyára többen elcsodálkoznak: hogy kerül most ide a távfűtéssel kapcsolatos írás... Nos, a dolog - az energia-árak folyamatos és drasztikus emelkedése, valamint a pályázati lehetőségek határideje okán - nagyon is aktuális.
Több mint ötezer vízórát kell idén lecserélni Komlón 2007. augusztus 23. 21:33 Egy közel harmincezer lakosú város esetében, ahol a tizenegyezer lakás döntő többségében biztosított a vezetékes ivóvíz-ellátás, látszólag nem sok gondja lehet a lakosságnak - no meg a szolgáltatónak sem. A valóság azonban eltér a látszattól: a vízmérőket ugyanis rendszeres időközönként cserélni kell, s bizony, ez nem megy zökkenőmentesen!