Belépési ponthoz
Fejrész ki
 
Híreink
Híreink Bemutatkozás Kapcsolatok
Adózás, helyi adók Állatbarát Állattartás Balaton Bemutatjuk Beruházás Biztosítás Cégek, vállalkozások hírei Cégvilág Civil hírek Család Egészségügy / szociális intézmények Egyesület Egyházak Elektronikus ügyintézés Életmód Energiagazdálkodás Építési ügyek Érdekességek Események EU információk EU pályázatok Felhívás Fiatalok Foglalkoztatás Fogyasztóvédelem Gasztronómia Gazdasági hírek Gazdaságpolitika Gyermek és ifjúsági ügyek Gyermeknevelés Helyi önkormányzat Helyi szolgáltatások Helytörténet Hőszolgáltatás Humán Idegenforgalmi információ Informatika Informatika és távközlés Innen-onnan Innováció Internet / multimédia Jegyzet Jótékonyság Kamarák Karácsonyi ünnepségek Karrier Katasztrófavédelem Képviselők hírei Képviselőtestület képviselő-testület Kézilabda Kiállítások, konferenciák Kistérségek Kitüntetés Koncert Kórház, klinika vagy egészségügyi centrum Kosárlabda Környezetvédelem Közbiztonság Közérdekű információk Közlekedés Közlekedési információk Közműépítés és szolgáltatás Kulturális programok Labdarúgás Munkaerő Munkavédelem Nemzeti Fejlesztési Terv Nemzetiségi ügyek Nyugdíjasoknak Oktatás Pályázatok Párthírek Pedagógia Polgári védelem Politika, közélet Rally Regionális programok Rendezvény Rendőrségi hírek Sport / fittness / szabadidő Sportrendezvény Statisztika Szabadidő Szociális ügyek Távközlés Terrorizmus T-Kisebbségek
Törvény, rendelet, szabályozás
Tudósítás Turizmus Utazás Vállalkozásfejlesztés Vélemények Vendéglátás Vízszolgáltatás
A gyorsabb, hatékonyabb ügyfél-kiszolgálás érdekében: 93 új ügyfélszolgálati iroda az E.ON-nál 2008. június 19. 21:55 A Magyar Energia Hivatal legutóbbi fogyasztói elégedettség-vizsgálata szerint az E.ON megítélése jelentősen javult ügyfelei körében. Mindez annak köszönhető, hogy a társaság további lépéseket tett annak érdekében, hogy mindezt stabilizálja, illetve erősítse. Konkrétan ez annyit tesz, hogy - a törvényi előírásoknak megfelelően - bővítette elérhetőségeit, hogy ügyfelei gyorsabban és kényelmesebben intézhessék ügyeiket. Ezért a közelmúltban 93 új irodát nyitott a meglévő és évek óta hatékonyan működő ügyfélszolgálati irodák mellé - ezzel országos szinten 108 helyen érhető el.
Tehet-e valamit a közös képviselő a fűtésszámlánk csökkentéséért? 2008. január 25. 22:27 Sokan talán nem is sejtik, hogy egy társasház lakóinak a lakhatással kapcsolatos kiadásai (így pédául a fűtésszámla nagysága) attól is függ(het), hogy kit választottak meg a közgyűlésükön közös képviselőnek. Pedig egyáltalán nem mindegy, hogy ő csupán gondnokként, vagy éppen menedzserként intézi a közös ügyeket...
Szervezett segítség az adósoknak Komlón 2005. szeptember 14. 22:44 Sokan és rengeteg pénzzel tartoznak Komlón a különböző szolgáltatóknak, s mivel a Komló-Víz Kft.-ben, a Városgazdálkodási Rt.-ben és a Fűtőerőmű Kft.-ben is érdekelt az önkormányzat, a több tízmilliós kintlévőségek csökkentése érdekében a városnak ki kellett találnia valamit. Ez pedig a nemrég életbe lépett adósságkezelési szolgáltatás, melyet azért nem mindenki vehet igénybe, de sokaknak mégis segítséget jelenthet.
Kánikulában a távfűtésről? 2008. május 30. 14:59 A hőmérőre tekintve bizonyára többen elcsodálkoznak: hogy kerül most ide a távfűtéssel kapcsolatos írás... Nos, a dolog - az energia-árak folyamatos és drasztikus emelkedése, valamint a pályázati lehetőségek határideje okán - nagyon is aktuális.
Több mint ötezer vízórát kell idén lecserélni Komlón 2007. augusztus 23. 21:33 Egy közel harmincezer lakosú város esetében, ahol a tizenegyezer lakás döntő többségében biztosított a vezetékes ivóvíz-ellátás, látszólag nem sok gondja lehet a lakosságnak - no meg a szolgáltatónak sem. A valóság azonban eltér a látszattól: a vízmérőket ugyanis rendszeres időközönként cserélni kell, s bizony, ez nem megy zökkenőmentesen!