Belépési ponthoz
Fejrész ki
 
Híreink
Híreink Bemutatkozás Kapcsolatok
Adózás, helyi adók Állatbarát Állattartás Balaton Bemutatjuk Beruházás Biztosítás Cégek, vállalkozások hírei Cégvilág Civil hírek Család Egészségügy / szociális intézmények Egyesület Egyházak Elektronikus ügyintézés Életmód Energiagazdálkodás Építési ügyek Érdekességek Események EU információk EU pályázatok Felhívás Fiatalok Foglalkoztatás Fogyasztóvédelem Gasztronómia Gazdasági hírek Gazdaságpolitika Gyermek és ifjúsági ügyek Gyermeknevelés Helyi önkormányzat Helyi szolgáltatások Helytörténet Hőszolgáltatás Humán Idegenforgalmi információ Informatika Informatika és távközlés Innen-onnan Innováció Internet / multimédia Jegyzet Jótékonyság Kamarák Karácsonyi ünnepségek Karrier Katasztrófavédelem Képviselők hírei Képviselőtestület képviselő-testület Kézilabda Kiállítások, konferenciák Kistérségek Kitüntetés Koncert Kórház, klinika vagy egészségügyi centrum Kosárlabda Környezetvédelem Közbiztonság Közérdekű információk Közlekedés Közlekedési információk Közműépítés és szolgáltatás Kulturális programok Labdarúgás Munkaerő Munkavédelem Nemzeti Fejlesztési Terv Nemzetiségi ügyek Nyugdíjasoknak Oktatás Pályázatok Párthírek Pedagógia Polgári védelem Politika, közélet Rally Regionális programok Rendezvény Rendőrségi hírek Sport / fittness / szabadidő Sportrendezvény Statisztika Szabadidő Szociális ügyek Távközlés Terrorizmus T-Kisebbségek Törvény, rendelet, szabályozás Tudósítás Turizmus Utazás Vállalkozásfejlesztés
Vélemények
Vendéglátás Vízszolgáltatás
Ügyintézés telefonon? Szinte lehetetlen... 2008. augusztus 6. 14:39 Bizonyára sokan átélték már azt az élményt - amikor egy szolgáltatóval,vagy más céggel próbáltak telefonon ügyet intézni - amit naponta több ezren élnek át. Méghozzá úgy, hogy elintézni semmit sem tudtak, felment a vérnyomásuk, ráadásul egy csomó pénzükbe is került...