Belépési ponthoz
Fejrész ki
 
Híreink
Híreink Bemutatkozás Kapcsolatok
Adózás, helyi adók Állatbarát Állattartás Balaton Bemutatjuk Beruházás Biztosítás Cégek, vállalkozások hírei Cégvilág Civil hírek Család Egészségügy / szociális intézmények Egyesület Egyházak
Elektronikus ügyintézés
Életmód Energiagazdálkodás Építési ügyek Érdekességek Események EU információk EU pályázatok Felhívás Fiatalok Foglalkoztatás Fogyasztóvédelem Gasztronómia Gazdasági hírek Gazdaságpolitika Gyermek és ifjúsági ügyek Gyermeknevelés Helyi önkormányzat Helyi szolgáltatások Helytörténet Hőszolgáltatás Humán Idegenforgalmi információ Informatika Informatika és távközlés Innen-onnan Innováció Internet / multimédia Jegyzet Jótékonyság Kamarák Karácsonyi ünnepségek Karrier Katasztrófavédelem Képviselők hírei Képviselőtestület képviselő-testület Kézilabda Kiállítások, konferenciák Kistérségek Kitüntetés Koncert Kórház, klinika vagy egészségügyi centrum Kosárlabda Környezetvédelem Közbiztonság Közérdekű információk Közlekedés Közlekedési információk Közműépítés és szolgáltatás Kulturális programok Labdarúgás Munkaerő Munkavédelem Nemzeti Fejlesztési Terv Nemzetiségi ügyek Nyugdíjasoknak Oktatás Pályázatok Párthírek Pedagógia Polgári védelem Politika, közélet Rally Regionális programok Rendezvény Rendőrségi hírek Sport / fittness / szabadidő Sportrendezvény Statisztika Szabadidő Szociális ügyek Távközlés Terrorizmus T-Kisebbségek Törvény, rendelet, szabályozás Tudósítás Turizmus Utazás Vállalkozásfejlesztés Vélemények Vendéglátás Vízszolgáltatás
Megállíthatatlanul terjed az elektronikus közszolgáltatások köre 2009. augusztus 11. 17:56 Néhány éve még kevés olyan közszolgáltatás volt hazánkban, mely elektronikus úton is elérhető volt. Az utóbbi években ez a kör napról-napra bővül - s vele együtt természetszerűleg nő a felhasználók száma is. Hogy az Európai Unió tagállamai közül melyik hogyan is áll e téren, arról pontos statisztikák vannak, ezekből tudhatjuk azt is, hogy Magyarország 2003 és 200605 között óriásit fejlődött, s 2006-ra elérte az EU középmezőnyének szintjét. Azóta viszont lelassult a fejlődés...
Virtuális asszisztencia: egy 21. századi megoldás az adminisztrációs költségek csökkentésére 2008. november 12. 9:27 A jelenlegi gazdasági helyzetben szükségszerű, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások tulajdonosai minden elköltött forint helyét alaposan átgondolják. A hatékonyság utáni hajszában minden racionális vezető célja, hogy költségkímélőbb megoldásokkal csökkentse a vállalkozására háruló terheket. A VIRTUALAID által kínált, multimédiás eszközökön alapuló szolgáltatás az adminisztrációs költségek ésszerű minimalizálását teszi lehetővé.